خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / مهمانی هالووین

مهمانی هالووین



قیمت: ۹۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642912223

توضیحات

معرفی کتاب مهمانی هالووین:

کریستان به این فکر افتاد که معلم جدیدش، آقای مون، یک شخصیت بسیار عجیب و غریب است. زمانی که به مهمانی هالووین معلمش رفت، متوجه شد که چرا او به عنوان غیر عادی شناخته می شود... تمامی درها قفل بودند و پنجره ها مسدود شده بودند... در خانه، همه جا پر از زوزه های انسان گرگ نمایی بود. آقای مون یک کلید در دست داشت که در راهای دنیای وحشت و ترس را باز می کرد. یک گام به عقب برداشته و از دنیای آرام و امن که با آن آشنا بود به دنیای تاریک و مرموز وارد شد. همیشه جایی برای یک نفر دیگر در تالار تاریک و وحشتناک وجود دارد.

درباره نویسنده این کتاب، رابرت لارنس استاین:

آر.ال. استاین، یک نویسنده مشهور اهل آمریکاست که مجموعه‌های ترسناک و جذابی مانند تالار وحشت، زمان وحشت، سایه وحشت و مورمور را برای نوجوانان و بزرگسالان نوشته است. او در شهر کلمبوس ایالت اوهایو به دنیا آمده و از نه سالگی علاقه‌اش به نوشتن شروع شده است. اولین کتابش با عنوان «راه و رسم مسخرگی و خنداندن دیگران» بود. استاین در سال ۱۹۸۶ با کتاب «وعده ملاقات با یک غریبه» وارد عرصه ادبیات ترسناک شد و از آن زمان تا کنون موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. او هم‌اکنون با همسر و پسرش زندگی می‌کند و از یک نوه نیز بهره‌مند است.

مشخصات کتاب مهمانی هالووین:

نویسنده: ار ال استاین

مترجم: علی اکبر خداپرست

ناشر: ویدا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 160

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مهمانی هالووین:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب مهمانی هالووین با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.