خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / هلگولند (درک معنای انقلاب کوانتومی )

هلگولند (درک معنای انقلاب کوانتومی )



قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786227342451
  • کارلو روولی
  • چترنگ

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب هلگولند:

کارلو روولی یکی از مشهورترین فیزیکدانان نظری جهان است که با دیدگاه منحصر به فرد خود در مورد کیهان، میلیون ها خواننده را مجذوب خود کرده است. او در هلگولند، معمای پایدار نظریه کوانتومی را بررسی می کند. ایده های هشدار دهنده فیزیک کوانتومی منجر به اکتشافات و پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری شده است. روولی استدلال می کند که جهان باید به عنوان روابط و نه جوهر در نظر گرفته شود.

درباره نویسنده این کتاب، کارلو روولی:

کارلو روولی، یکی از برجسته‌ترین فیزیک‌دان‌های ایتالیایی و استاد دانشگاه اکس‌مارسی است. او یکی از پیشگامان در زمینه تحقیقات جاذبهٔ کوانتوم است و به دنبال ترکیب نظریهٔ عمومی نسبیت اینشتین با مکانیک کوانتوم بوده و ایدهٔ زمان را از این نظریه حذف کرده است. کتاب هفت درس کوتاه از فیزیک او یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است و حتی از کتاب‌های محبوبی مانند پنجاه سایهٔ گرِی نیز پیشی گرفته است. همچنین کتاب دیگری به نام حقیقت آن چیزی نیست که به نظر می‌آید نوشته است که در آن گسترش فیزیک از دوران یونان باستان تا امروز را بررسی کرده است.

مشخصات کتاب هلگولند:

نویسنده: کارلو روولی

مترجم: سمانه نوروزی

ناشر: چترنگ

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 164

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب هلگولند:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب هلگولند با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.