خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان ایرانی / ناستودنی های ستودنی

ناستودنی های ستودنی


کد محصول: ۱۴۹۹۹۶

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222019570
  • حمید آتش‌پور
  • نشر قطره

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب نا ستودنی های ستودنی :

کتاب ناستودنی های ستودنی نوشته دکتر سید حمید آتش پور و سامیه سادات آتش پور است.کتاب نا ستودنی های ستودنی کتابی است که می تواند راهنمای مناسبی برای تغییر تفکر و دیدن و بودن متفاوت ما را در زندگی ایجاد کند.

درباره کتاب نا ستودنی های ستودنی :

ناستودنی‌های ستودنی حکایت تفکر معکوس است برای برخورد و مواجهه با مسائل زندگی، مسائلی که شاید برای حل و فصل شدن به ذهنیتی فراتر از یاد گرفته ها و عادت ها نیازمند است.

کتاب ناستودنی های ستودنی به پارادوکس ها و گزینه های متفاوتی اشاره می کند که شاید با تفکر خطی ای که از دوان کودکی به ما یاد داده اند قابل توجه نباشد،اما با کمی تعمق،صبوری و انعطاف پذیری می توان قابلیت های متفاوتی را در آن ها یافت که قادر باشد نگاه ما را به زندگی تغییر دهد.

جستجوی یک ذهنیت متفاوت و رشد تفکر نقادانه در درک واقعیت ها و مسائل زندگی هدفی بوده است که در این کتاب به آن پرداخت شده است.

برشی از کتاب نا ستودنی های ستودنی :

به نظر می رسد همه ما از واژهایی چون منحصر بودن،اعتماد به نفس بالا،استثنایی بودن،به وجد می آییم،زیرا این واژها به ما احساس مثبت و انگیزه می دهند.با داشتن همین حس مثبت به خود،تصور می کنیم هر تصمیمی آسان است و قادریم هر برنامه و عملی را به ظهور رسانده و محقق کنیم.اما آیا این معیار درستی برای ارزشمندی و موفقیت است؟اگر معیار احساس عالی ما نسبت به خود را کنار بگذاریم،که البته چندان هم راضی کننده نیست،و معیار دیگری مثل احسا ما نسبت به جنبه های تاریک و منفی خود را قرار دهیم،آیا آن وقت همین گونه به خود نگاه می کنیم؟آیا آن وقت حق به جانب دائم فکرمی کنیم و مستحق چیزهای بیشتر هستیم و حتی اگر تلاش نکنیم و سختی نکشیم باز باید نعمت ها و داشته های جهان به سمت ما سرازیر شوند؟آیا این نوع باور این نوع توقع و این نوع نگاه به خود،نوعی خود فریبی فزاینده و رشد یابنده است که تمام ذهن و درون ما را پر می کند؟این نوع خودفریبی یک خود فریبی خود خواسته ی بزرگ منشانه است که به فرد القا می کند:

تو بزرگی!

تو در حال انجام دادن بزرگترین کارها هستی!

تو بی همتای!

تو بی نظیری!

این نوع خودباوری های خود فریبنده می تواند به طور مسری به دیگران سرایت کند و جمعی را برای مدتی به خود مشغول سازد.

حس اعتماد به نفس کاذب،بی نظیر بودن در جهان و احساس موفقیت بی بدیل و البته حس شکست ناپذیری،مجموعه ی احساسات،حالات و وضعیت های روان شناختی است که ممکن است در چنین جمعی رشد کند....

مشخصات کتاب نا ستودنی های ستودنی :

نویسنده:سید حمید،سامیه سادات آتش پور

انتشارات:قطره

موضوع:داستانهای فارسی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:100

قیمت و خرید کتاب نا ستودنی های ستودنی:

خرید آنلاین کتاب نا ستودنی های ستودنی با قیمت مناسب و ارسال رایگان در سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.