خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / حواس جمع

حواس جمع



قیمت: ۱۳۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222740658

توضیحات

معرفی کتاب حواس جمع:

در رمان جدید "حواس جمع" اثر الیسون گربر، داستانی از دختری به نام کلیا روایت می‌شود که با مشکلاتی مانند عدم توانایی در انجام تکالیف به موقع و حواس پرت شدن مواجه است. حتی او خود هم نمی‌داند چرا همیشه در امتحانات موفق نیست و گاهی اوقات چیزهایی را بدون اینکه بخواهد بیان می‌کند. وقتی پدر و مادرش تصمیم به بررسی احتمال ابتلا به اختلال کم توجهی-بیش‌فعالی می‌گیرند، کلیا عصبی و ناراحت می‌شود اما همچنان امیدوار به تغییر است. او نمی‌خواهد این اختلال را داشته باشد اما می‌خواهد کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشد. خوانندگان با مبارزات کلیا در مدرسه و زندگی اجتماعیش و تلاش‌هایش برای کنترل بیشتر افکار و رفتارهای خود، ارتباط خواهند برقرار کرد.

درباره نویسنده این کتاب، الیسون گربر:

الیسون گربر، نویسنده کتاب بریسد اند فوکوس، فارغ التحصیل وزارت خارجه نیویورک است. او به عنوان یک نویسنده کودکانه فعالیت می کند و با همسر و دخترش در شهر نیویورک زندگی می کند.

مشخصات کتاب حواس جمع:

نویسنده: الیسون گربر

مترجم: سپیده شهیدی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 240

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب حواس جمع:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب حواس جمع با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.