خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فکتیس مداد رنگی 36رنگ مقوایی

فکتیس مداد رنگی ۳۶رنگ مقوایی



قیمت: ۳۶۷,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی مداد رنگی 36 رنگ فکتیس:

فکتیس Factis یک برند اسپانیایی است که در زمینه تولید انواع مختلف نوشت افزار فعالیت دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه از ویژگی های بارز محصولات فکتیس Factis می باشد.

مداد رنگی 36 رنگ فکتیس تایید شده توسط استاندارد ایمنی EN71 اروپا می باشد. مداد ها و مداد رنگی های فکتیس از چوب مرغوب و با کیفیت ساخته شده اند و به همین دلیل راحت تراشیده می شوند. از نظر کیفیت رنگدانه های به کار رفته در آن جز بهترین ها جای دارد. مداد رنگی های فکتیس بسیار نرم بر روی صفحه کاغذ کشیده می شوند و اثر پر رنگ، شفاف و درخشانی از خود به جای می گذارند. نوک این مدادها مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشارهای وارد شه دارد و به آسانی نمی شکند. نکته مهم در مورد مداد رنگی 36 رنگ فکتیس این است که از مواد اولیه غیر سمی ساخته شده اند و بهداشتی می باشند.

این مداد ها به صورت شش گوش و ارگونومیک طراحی شده اند که یکی از ویژگی های بسیار خوب آن محسوب می شود و در دست بچه ها راحت تر قرار می گیرد و مانع از درد گرفتن انگشتان می شود. همچنین امکان نقاشی کشیدن ساده تر را برای بچه ها و هنرجویان فراهم می آورد.

 

کیفیت عالی، قیمت بسیار مناسب مداد رنگی 36 رنگ فکتیس، در بین هنرآموزان به یک محصول پرطرفدار تبدیل شده است. چرا که با صرف هزینه نه چندان زیاد می توان یک ابزار رنگ آمیزی با تنوع رنگ بسیار زیاد را تهیه نمود. تنوع زیاد رنگ در این محصول، با داشتن 36 رنگ اکثر طیف رنگ ها را شامل می شود و برای بچه ها این امکان را فراهم می آورد که به دلخواه و بنا به سلیقه خود و طبق هر آن چه که در ذهنشان می گذرد، رنگ آمیزی کند و طرح های زیبا و خلاقانه ای را به تصویر بکشند.

 

مشخصات مداد رنگی 36 رنگ مقوایی:

جعبه مقوایی

فرم سطح مقطع: شش ضلعی

درجه سختی: HB

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 36 رنگ فکتیس

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 36 رنگ فکتیس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه  روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.