خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / جامعه شناسی وعلوم اجتماعی / جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار

جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار



قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226310956
  • تقی آزاد ارمکی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار:

یکی از مسایل مهمی که به طول دهه ها در ذهن نویسندگان و محققان مطرح بوده است، بررسی و تحقیق درباره جامعه ایرانی بوده است. با توجه به اینکه جامعه، مفهوم اصلی جامعه شناسی است، هر جامعه شناسی بر اساس فرهنگ و اجتماع و ارتباطات خاص خود به جامعه و جامعه شناسی تمرکز می‌کند. برای من به عنوان یک ایرانی، تعریف مفهوم جامعه ایرانی بعد از انتخاب مفهوم جامعه ایرانی در دوران اخیر، بسیار مهم است. در ابتدا، تلاش می‌کردم تا مفاهیم و دیدگاه‌های مختلف جامعه شناسی را ارائه دهم، اما در دوره‌ی اخیر، تمرکزم به تبدیل شدن از یک شارح و معرف علم جامعه شناسی به یک شارح و معرف جامعه ایرانی با تمرکز بر جامعه شناسی و تغییرات آن بوده است. کتاب‌ها و مقالاتی که نوشته‌ام، تفاوت‌های چشمگیری با کارهای قبلی داشته و تلاش اصلی من برای معرفی علم و سازگار کردن تئوری‌های جامعه شناسانه با شرایط ایرانی بوده است. در گذشته، تمرکز بر معرفی جامعه شناسی بود، اما در حال حاضر، تمرکزم بر بحث درباره تحقیقات انجام شده در حوزه‌های مختلف اجتماعی بوده و کارهایم بیشتر در این زمینه صورت گرفته است.

مشخصات کتاب جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار:

نویسنده: تقی آزاد ارمکی

ناشر: تمدن علمی

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 204

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب جامعه شناسی و علوم اجتماعی بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب جامعه ایرانی جامعه ای ناهموار با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.