خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / توریست فاجعه گرد به جزیره موئی خوش آمدید

توریست فاجعه گرد به جزیره موئی خوش آمدید


کد محصول: ۱۴۷۶۰۷

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786229791752
  • یون کو ایوان
  • سیزده

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب توریست فاجعه گرد به جزیره موئی خوش آمدید:

آژانس مسافرتی جنگل، متخصص و پیشرفته در زمینه ی جهانگردی به مقاصد ویران شده توسط فاجعه ها و تغییرات آب و هوایی است. یوناکو یکی از نمایندگان برتر آژانس، در آستانه ی از دست دادن شغل خود، پیشنهاد عجیبی از مدیرش دریافت می کند؛ «گذراندن یک سفر فاجعه گردی به مقصد جزیره ی موئی که تمام هزینه های آن توسط آژانس جنگل پرداخت شود. پس از حضور در جزیره ی عجیب موئی، یونا به راز هولناکی پی می برد و حالا انتخاب سختی در پیش روی اوست...

جملاتی از کتاب توریست فاجعه گرد به جزیره موئی خوش آمدید:

فقط سه نفر از کل این نقشه اطلاع داشتند. مدیر، نویسنده و یونا؛ اما اگر افرادی را که در حال حفر چاله ها بودند، به حساب می آوردید -افرادی که می توانستند به طور مستقیم یا غیرمستقیم درباره ی مقدمات آماده سازی حادثهی قریب الوقوع صحبت کنند. احتمال چندصد نفر از این نقشه اطلاع داشتند. با این حال، مدیر مطمئن بود که تا جایی که نویسنده و یونا حرفی نمی زدند، هیچ کس متوجه فاجعه ی آینده نمی شد؛ چون بقیه ی افراد فقط به صورت جزئی در این کار دست داشتند. یک سیستم تخصصی و حرفه ای به کار گرفته شده بود؛ افرادی که چاله ها را حفر می کردند، نمی دانستند که چاله ها برای چه استفاده خواهند شد و افرادی که جسدها را در فریزرهای مرده سوزخانه می گذاشتند، فقط می دانستند که باید اجساد را در فریزر بگذارند.

قیمت و خرید کتاب توریست فاجعه گرد به جزیره موئی خوش آمدید:

خرید کتاب تکه هایی از یک کل منسجم پونه مقیمی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.