خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / قدرت ذهن ناخودآگاه شما

قدرت ذهن ناخودآگاه شما



قیمت: ۳۲۹,۹۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642367764
  • جوزف مورفی
  • نشر نسل نواندیش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشته‌ی ژوزف مورفی، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌‌های سال به شما می‌آموزد که عادات فکری و تصاویر ذهنی‌تان، سرنوشت شما را رقم می‌زنند؛ چرا که انسان همان چیزی است که در ضمیر ناخودآگاهش می‌اندیشد.

پیشینه‌ی کشف و مطالعه‌ی قدرت ذهن به قبل از مطالعات فروید، قرن 18، بازمی‌گردد. در هر ثانیه حدود دو میلیون واحد اطلاعات به سیستم عصبی انسان وارد می‌شود و ما در حالت هوشیاری، تنها قادر به درک 10 درصد از این بمباران اطلاعاتی هستیم. به‌ محض اینکه توجه‌مان را به چیزی جلب می‌کنیم، ذهن آگاه می‌شود. بعضی از قسمت‌های فیزیولوژیکی مانند قلب، ریه‌ها، کلیه‌ها و سیستم ایمنی بدن همیشه ناخودآگاه می‌ماند. البته جای تعجبی وجود ندارد که ذهن ناخودآگاه همیشه مراقب ماست.

قدرت ذهن ناخودآگاه شما  (The Power of Your Subconscious Mind)، می‌تواند شما را از بیماری نجات دهد و از نو سرزنده و قوی نماید. شما با آموزه‌های این کتاب یاد می‌گیرید چگونه از قدرت‌های درونی‌تان استفاده کنید، در زندان ترس را بگشایید و به یک زندگی پا خواهید گذاشت که  از آن با عنوان آزادی مطلق انسان‌ها یاد می‌کنند.

توضیحات راجع به کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

نویسنده ی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما جوزف مورفی می باشد این کتاب می تواند معجزات رابه زندگی شما بیاورد من با چشمان خودم معجزاتی را دیده ام که برای افراد مختلفی در سرتاسر دنیا اتفاق افتاده است .

معجزات می توانند برای شماهم اتفاق بیفتد هنگامی که شروع به استفاده از قدرت جادویی ضمیر ناخودآگاهتان کنید .

 کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما به این منظور طراحی شده است تابه شما بیاموزد که عادات فکری و تصاویر ذهنی شما،سرنوشت شما را رقم می زنند چرا که انسان همان چیزی است که در ضمیر ناخودآگاهش می اندیشد

آیا شما جواب ها را می دانید ؟چرا یک انسان غمیگن است و دیگری شاد؟چرا یک انسان خوشبخت و ثروتمند است و دیگری تنگدست و بیچاره؟چرا یک انسان همواره اسیر ترس و اضطراب است اما دیگری سرشار از آرامش و اطمینان؟چرا یک انسان کاملا موفق است و دیگری مجسمه شکست؟چرا یک انسان در شغل و حرفه اش یک نابغه است اما دیگری در زندگی اش موفق به انجام هیچ کار ارزشمندی نشده؟

هدف نویسنده از نوشتن کتاب  قدرت ذهن ناخودآگاه شما پاسخ به سوالات بالا و بسیاری سوالات مشابه دیگر است این کتاب میخواهد حقایق بنیادین بزرگی را که در رابطه با ذهن شما وجود دارد با ساده ترین زبان ممکن برای شما شرح دهد.

برشی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

قویترین وسیله درمان و قویترین وسیله تلقین به نفس است
اکثر پزشکان مدعی هستند که تمام معالجاتی که انجام می دهد به وسیله تلقین صورت می گیرد و جز این چیزی نیست . یک نیروی واحد که در ضمیر باطن بیمار نهفته است از ایمان بیمار به شفا یافتن سرچشمه می گیرد .
منشا تمام بیماریها در فکر است. هیچ چیز روی تن ظاهر نخواهد شد مگر اینکه الگوی مشابه آن در ذهن وجود داشته باشد .
در تمام جهان یک اصل درمانی وجود دارد . که در همه موجودات اعم از حیوانات ، گیاهان ، باد ، زمین در حال فعالیت است. که هم در نباتات در فلزات و غیر فلزات به صورت ذاتی و طبق قانون طبیعی رشدانجام وظیفه می کند.
در روش معالجه توسط ذهن ، این کار را نیز می توان از راه دور سوار ذهن انجام داد و بیماری را شفا داد.
معالجه از راه دور در مقابل و در تضاد با معالجه حضوری قرار نمی گیرد . زیرا ذهن جهانی بر همه جا حاکم است و این کار توسط یک حرکت آگاهان اندیشه اش انجام می گیرد .
برای بدست آوردن سلامتی ، آرامش و ... در جستجوی چیزی بر آیید که شما را درمان می کند و این هدایت صحیح ضمیر باطن ، هم تن و هم روان را درمان می کند .
تکنیک های عملی در درمان روانی :
ایمان با قوه ادراک توام است . نیایش خواسه صمیمانه روح است و خواسته شما نیایش شماست. و نیایش از ژرفترین نیازهای شما نشات می گیرد.
آرزوهای شما عبارت از دعاهای شما است . یک تصویر ذهنی به هزار دلار می ارزد و آن توسط ایمان را سخنان مورد پشتیبانی قرار می گیرد و به مرحله عمل در می آورد .
با تفکر به محبت و جلال خداوند به امواج الکترونیک هماهنگی ، سلامتی و آرامش وآسایش را به سوی خودجذب کنید .

مشخصات کلی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

نویسنده:جوزف مورفی

انتشارات:نسل نو اندیش

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:400

موضوع:روانشناسی موفقیت

قیمت و خرید کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

خرید آنلاین کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور درکمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.