خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر)

نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر)


کد محصول: ۳۱۰۱۱

قیمت: ۴۶,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643057305
  • جاناتان کالر
  • نشر مرکز

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر):

نظریه ادبی چیست؟ آیا بین ادبیات و فرهنگ رابطه ای وجود دارد؟ اینها برخی از سوالاتی است که جاناتان کالر در این نسخه جدید از مقدمه بسیار محبوب بسیار کوتاه خود به آن پرداخته است. کولر، یک مفسر بسیار شفاف و بسیار مورد تحسین در زمینه نظریه ادبی، از مثال‌های آسان برای درک ایده‌هایی استفاده می‌کند که در پس مکاتب انتقادی که در غیر این صورت می‌توانند کاملا دلهره‌آور باشند، مانند ساختارشکنی، نشانه‌شناسی، و نظریه پسااستعماری را بیان می‌کند. او «نظریه» را نه با توصیف «مکتب‌های» متخاصم، بلکه با ترسیم «حرکات» کلیدی که تئوری تشویق کرده است، و با صحبت مستقیم در مورد پیامدهای نظریه برای تفکر در مورد ادبیات، هویت انسانی و قدرت زبان توضیح می‌دهد.

در این ویرایش دوم، کتاب نظریه ادبی شامل مطالب جدید بسیار زیادی است، از جمله بحث در مورد "مرگ نظریه"، نگاهی به موضوعاتی مانند نظریه تروما، اکوکریتیکیسم، و پیوند بین نظریه روایی و علوم شناختی، به علاوه فصل جدیدی در مورد "اخلاق و زیبایی شناسی." این کتاب همچنین شامل کتابشناسی به روز شده است. تئوری ادبی با روشن کردن همه چیز از ادبیات و هویت اجتماعی گرفته تا شعر، شعر و بلاغت، راهنمای خوشامدگویی برای همه دوستداران ادبیات است

درباره نویسنده این کتاب، جاناتان کالر:

جاناتان کالر (متولد 1944) کلاس 1916 استاد ادبیات انگلیسی و تطبیقی در دانشگاه کرنل است. آثار منتشر شده وی در زمینه ساختارگرایی، نظریه و نقد ادبی است. شعرهای ساختاری کالر: ساختارگرایی، زبان شناسی و مطالعه ادبیات در سال 1976 جایزه جیمز راسل لاول را از انجمن زبان های مدرن آمریکا برای یک کتاب برجسته انتقاد کسب کرد. شعرهای ساختارگرایانه اولین معرفی برای جنبش ساختاری فرانسه بود که به زبان انگلیسی موجود بود.

مشخصات کتاب نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر):

نویسنده: جاناتان کالر

مترجم: فرزانه طاهری

ناشر: مرکز

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 200

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر):

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب نظریه ادبی (معرفی بسیار مختصر) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.