خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / من نیل آرمسترانگ هستم (آدم های معمولی دنیا را تغییر می دهند)

من نیل آرمسترانگ هستم (آدم های معمولی دنیا را تغییر می دهند)



قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222742508

توضیحات

معرفی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم :

«نیل آرمسترانگ» اولین انسانی است که روی کره‌ی ماه راه رفت اما قبل از اینکه آن قدم‌های معروف را بردارد، فقط پسر بچه‌ای عاشق هواپیماها بود. او پرواز کردن را یاد گرفت و وقتی رقابت بر سر رفتن به فضا شروع شد، به خلبان تازه‌ای تبدیل شد: یک فضانورد و دیگر می‌توانست تمام راه رسیدن به خارج از جو زمین را پرواز کند.
نیل و گروهش با شجاعت و صبوری سال‌ها تلاش کردند و بعد از قدم‌های کوچک بسیار، بالأخره یک گام بزرگ را باهم برداشتند؛ آن‌ها سفینه‌ی ماه‌ نشینشان را روی ماه فرود آوردند.
مجموعه‌کتاب‌های «آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند» با زبانی ساده زندگی‌نامه‌ی قهرمان‌های بزرگ جهان را بیان می‌کند. این کتاب‌ها با محوریت مشخصات و ویژگی‌های خاص قهرمانان بزرگ الهام‌بخش کودکان است تا در زندگی از هیچ چیز جدیدی نهراسند و هرگز دست از تلاش برای رسیدن به اهدافشان برندارند. زبان داستان این کتاب‌ها ساده و شیرین است و لحن طنزگونه‌ی آن توجه کودکان علاقه‌مند به داستان‌های غیرتخیلی را جلب می‌کند. داستان زندگی هریک از افراد تأثیرگذار از زبان خودشان بیان می‌شود و این حس صمیمت خاصی برای مخاطب ایجاد می‌کند. در قسمت پایانی کتاب هم سال‌شماری از زندگی او به همراه تصاویری واقعی از زندگی آن شخصیت آورده شده است. برد ملترز (Brad Meltzer)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز داستان این مجموعه‌کتاب‌ها را ‌روایت می‌کند.

 

توضیحات راجع به کتاب من نیل آرمسترانگ هستم :

برد ملتسر (زاده اول آوریل 1970) یک رمان نویس تریلر سیاسی آمریکا، نویسنده غیر داستانی، خالق نمایش تلویزیونی و نویسنده کتاب های طنز است.برد ملتسر در اول آوریل 1970 متولد شد. وی در بروکلین، نیویورک بزرگ شد و سپس به فلوریدا جنوبی نقل مکان کرد، جایی که در سال 1988 از دبیرستان ارشد North Miami Beach فارغ التحصیل شد.

در این کتاب از سری آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند، به زندگی نیل آرمسترانگ نگاهی می‌اندازیم. زندگی او را از دوران کودکی‌اش در مزرعه تا روزهایی که یک مهندس و بعد خلبان شد دنبال می‌کنیم. با او همراه می‌شویم، از تمام قدم‌های کوچکی که در زندگی برداشته و گاهی منجر به شکست شده تا آن قدم‌هایی که روی کُره‌ی ماه گذاشت.

 

برشی از کتاب من نیل آرمسترانگ هستم :

من نیل آرمسترانگ هستم.

من در مزرعه ای بزرگ شدم که برق نداشت.

در هشت سالگی آرزویم این بود که از درخت افرای سفید ته حیاطمان، یعنی بزرگ ترین درخت حیاط، بالا بروم.

غیر ممکن به نظر می رسید.

درخت خیلی بزرگ بود و من خیلی کوچک.

چطور باید این کار را می کردم؟

 

مشخصات کلی کتاب من نیل آرمسترانگ هستم :

نویسنده :برد ملتسر

انتشارات :پرتقال

قطع :رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعداد صفحه:48 

موضوع :کتاب آموزشی 

 

قیمت و خرید کتاب من نیل آرمسترانگ هستم :

خرید کتاب من نیل آرمسترانگ هستم  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.