خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / سرکار هاپو 10

سرکار هاپو ۱۰



قیمت: ۱۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003749627

توضیحات

معرفی کتاب سرکار هاپو 10:

"کتاب سرکار هاپو 10" دهمین کتاب از مجموعه ای است که سالها توسط دیو پیلکی بصورت سریالی منتشر شده است. این کتاب در سال 1400 اولین سری آن توسط نشر سایه گستر روانه بازار کتاب ایران شده است. این اثر را سهیل محمدیان به فارسی برگردانده است. شما می توانید این اثر را به همراه سری های قبلی آن از طریق وبسایت ایرانکتاب خریداری کنید. در کمترین زمان ممکن به همراه یک بسته بندی مناسب ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است که این کتاب تصویرگری بسیار سطح بالایی دارد و از دیدین آن و تورق کردنش لذت خواهید برد. این تصویرگری کاملا در خدمت محتوای کتاب است و داستان را برای مخاطب جذاب تر کرده است. تصویرگری این کتاب توسط خود نویسنده یعنی دیو پیلکی انجام شده است.
مرد سگی شانس خود را از دست داده است، همین اتفاق باعث می شود که پیتی با گذشته نه چندان جالب خود روبرو می شود. با سرازیر شدن افراد شرور جدید به شهر، جهان از کنترل خارج می شود. از اینجا به بعد مخاطب با یک د استان مهیج رو به رو می شود. همه چیز تاریک و پر از ناامیدی به نظر می رسد. اما امید از بین نمی رود. آیا قدرت باورنکردنی عشق می تواند همگان را نجات دهد؟
مجموعه بسیار محبوب سرکار هاپو اثر داو پیلکی برای خوانندگان در تمام سنین جذاب است و موضوعات مثبت جهانی از جمله عشق، همدلی، مهربانی، پشتکار و اهمیت انجام کار خوب را بررسی می کند.
 

درباره نویسنده کتاب سرکار هاپو 10، دیو پیلکی:

دیو پیلکی، زاده ی 4 مارس 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. پیلکی دانش آموخته ی دانشگاه دولتی کنت است. او بیشتر به عنوان نویسنده و تصویرساز مجموعه کتاب های «کاپیتان زیرشلواری» در دنیای ادبیات کودک شناخته می شود.

تمامی کودکان از خواندن قصه‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز لذت خواهند برد. از طرفی دیگر، برای آن دسته از کودکانی که هنوز به مدرسه نمی‌روند یا سواد کافی ندارند، قصه خواندن می‌تواند سبب رشد و تقویت خلاقیت آنان شود. کتاب قصه بازگشت سرکار هاپو از آثار دیو پیلکی می‌باشد؛ که آن را انتشارات سایه گستر در سال 1398 برای اولین بار منتشر نمود و در اختیار کودکان علاقه‌مند به قصه خوانی قرار داد. همچنین، خرید آنلاین کتاب بازگشت سرکار هاپو برای والدینی که مایل هستند برای فرزندان خود قصه بگویند، کاربردی است.

کتاب بازگشت سرکار هاپو، توسط سهیل محمدیان به زبانی ساده و روان ترجمه شده است.

این کتاب را با جلد شومیز از بوک دوک دریافت نمایید.

مشخصات کلی کتاب سرکار هاپو 10:

نویسنده: دیو پیلکی

مترجم: سهیل محمدیان

انتشارات: سایه گستر ( توت فرنگی )

قطع: رقعی

جلد: شومیز

تعداد صفحات: 225

گروه سنی: ج

قیمت و خرید کتاب سرکار هاپو 10:

خرید کتاب سرکار هاپو 10 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.