خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / اثر مرکب

اثر مرکب



قیمت: ۳۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007061862
  • دارن هاردی
  • ترانه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب اثر مرکب:

کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی یکی از مهترین کتاب های حوزه موفقیت و خودیاری است که در تمام ایران معروف شده و شناخته شده است. 

اثر مرکب درواقع اصول اساسی و دستاورد های فوق العاده ای را در روابط و کسب و کار و … به شما نشان میدهد.

شما میتوانید استراتژی های متفاوتی از جمله اینکه چگونه برنده شوید رایادبگیرید.

کتاب اثر مرکب حاوی حقایقی است که شما را به موفقیتی که فراتر از حد تصورتان است رهنمون می‌سازد.

این کتاب تحولی شگرف در درآمد، زندگی و موفقیت شما به وجود می آورد.

در مقدمه کتاب آمده است؛ برای موفقیت هیچ راه حل مخفی و یا سریع السیری وجود نداره. در واقع این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه در دستورالعمل های اجرایی استاد شویم.

اثر مرکب توضیح می دهد، چگونه با اهمیت دادن بیش تر به تصمیمات کوچک و اثر تجمعی شان بر زندگیمان، تغییرات پایدار ایجاد کنیم. این کتاب نشان می دهد که با پذیرش مسئولیت زندگی خود می توانیم عاداتمان را تغییر دهیم و زندگی موفق‌تر، رضایت بخش‌تر و شادتری داشته باشیم.

توضیحات راجع به کتاب اثر مرکب:

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب سعی کرده تا خواننده را با این واقعیت که قرار نیست یک‌شبه موفق، پول‌دار، لاغر و... شود. این کتاب درباره‌ی موفقیت است و آنچه برای دستیابی به موفقیت واقعاً لازم است. اگر واقع‌بین باشیم همه‌ی ما می‌دانیم که دستیابی به موفقیت به عوامل مختلفی بستگی دارند و صرفاً دانستن رازها موفقیت ما را به موفقیت نمی‌رساند. ما دائم با ادعاهای مهیج و تبلیغاتی زیادی درباره‌ی پول‌دار شدن، خوش‌اندام شدن، جوان‌تر شدن، جذاب‌تر شدن و... بمباران می‌شویم و معمولاً همه‌ی آن‌ها ادعاهایی یک‌شبه با تلاش کم و پرداخت اندک هزینه‌ای هستند. این پیام‌های تبلیغاتی تکراری، احساس و درک ما را درباره‌ی آنچه که برای رسیدن به موفقیت لازم است، تحریف می‌کنند. ما بینشمان را درباره‌ی اصول ساده اما عمیقی که برای موفقیت لازم و ضروری هستند، از دست داده‌ایم. نویسنده با سال‌ها تجربه و آزمون روش‌های مختلف تلاش کرده است تا در اثر مرکب  شما را از آشفتگی ذهنی درباره‌ی رسیدن به موفقیت خارج کند و اصولی ساده را به شما بیاموزد تا با تمرکز کردن روی همان اصول و به کار بردن آنها در زندگی بتوانید به نتایجی پایدار و قابل سنجش برسید.

هاردی که خود سال‌هاست جزء سرآمدان حوزه‌ی موفقیت و پیشرفت فردی است و طی سال‌ها فعالیت خود در این زمینه با رهبران بزرگ، سخنرانان و نویسندگان مختلفی برخورد داشته است، در کتاب اثر مرکب مثال‌های متعددی از زندگی افراد و مشتریان مختلف را بیان می‌کند و بر اساس هرکدام موقعیت‌های مبتنی بر زندگی و نتایج واقعی را ارائه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به پیشرفت شخصی هستید اثر مرکب می‌تواند شروع خوبی باشد. هاردی این کتاب را بر اساس اصولی که شما را به موفقیت می‌رساند نوشته است. یکی از اصولی که روی آن تأکید دارد ایجاد تغییرات کوچک و انتخاب‌های درست در زندگی است. مانند هر چیز دیگری در زندگی، هر کاری را تکرار کنید و بیشتر تمرین کنید در آن کار بهتر می‌شوید. نتایجی که توقع دارید در زندگی تجربه کنید نتیجه‌ی انتخاب‌های هوشمندانه و تکرار مداوم آن‌ها خواهد بود. نویسنده معتقد است که برای هیچ کاری نباید عجله کنید. هیچ چیز یک‌شبه به دست نخواهد آمد. افراد زیادی برای رسیدن به تناسب اندام در باشگاه ثبت‌نام می‌کنند، لباس و لوازم مربوطه را خریداری می‌کنند ولی بعد از یک هفته همه چیز را کنار می‌گذارند. در مقابل، هاردی ممکن است به شما بگوید که هر روز به مدت ده دقیقه ورزش کنید و سپس آن را به پانزده دقیقه افزایش دهید و پس از یک ماه زمان ورزش شما به سی دقیقه خواهد رسید.

هیچ‌گاه برای شروع کردن دیر نیست و مفاهیم و راهکارهای اثر مرکب بسیار ساده بوده و برای همه‌ی سنین قابل استفاده است. شما نیز می‌توانید همین حالا تصمیم بگیرید تا به سمت موفقیت قدم بردارید و برای این کار می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب شروع کنید.

برشی از کتاب اثر مرکب:

هاردی در اثر مرکب تلاش میکند تا جنبه های مهم رسیدن به موفقیت را به افراد گوشزد کند و از مثال های خوبی بهره می گیرد.

تصمیم و انتخاب

یکی از مثالهای خوب اثر مرکب مقایسه سه فرد است که هرکدام تصمیماتی میگیرند و انتخاب میکنند زندگی خود را چگونه بگذرانند.

نفر اول: تصمیم میگیرد تلویزیون بخرد و با دوستان خود معاشرت کند.

نفر دوم: تصمیم میگیرد هیچ کاری نکند و به زندگی بیهوده خود ادامه دهد.

نفر سوم: تصمیم میگیرد که هر روز کمی کتاب بخواند و همچنین ورزش کند و رژیم غذایی بگیرد.

شاید در چند ماه اول ما تغییری در زندگی این افراد مشاهده نکنیم و همه دوباره به کار خود ادامه دهند ولی مطمئنا طی یکسال ما تغییرات زیادی مشاهده میکنیم.

مثلا فردی که هیچ کاری نکرده مطمئنا به هیچ جایی نرسیده و حتی افسرده تر شده و بی هدف و بی انگیزه به زندگی لعنت میفرستد.

فردی که تلویزیون خریده و با دوستانش معاشرت بیشتری داشته احتمالا اضافه وزن دارد و همچنین هیچ پیشرفتی در زندگی خود احساس نمیکند.

ولی فردی که انتخاب کرده کتاب بخواند و رژیم بگیرد و بهتر زندگی کند شادتر است و مطمئنا اضافه وزن خود را کنترل کرده و به واسطه خواندن کتاب معلومات بیشتری دارد و در زمینه تخصصی و شغلی خود ترفیع میگیرد.

همه ما انسان ها در روزهای زندگی خود انتخاب هایی داریم و هر روز در حال تصمیم گیری هستیم شاید فردی که گفته هیچ کاری نمیکنم بگوید که من تصمیمی نگرفتم یا خواستم بعدا تصمیم بگیرم، دقیقا خطا همینجاست چون او تصمیم گرفته و انتخاب کرده که هیچ کاری نکند و هیچ تصمیمی نگیرد و در طول زمان عواقب آن را خواهد دید.

ما انسان ها عادت های خوب و عادت های بدی داریم که هرکدام از ما به آنها اعتیاد پیدا کرده ایم.

اگر اعتیاد ما به عادت های خوب باشد مطمئنا طی سالیان زیادی نتیجه آن را بطور ملموس میبینیم ولی اگر عادت های بدی داشته باشیم مطمئنا پیشرفت نخواهیم کرد و در این دنیای رقابتی امروز پیشرفت نکردن مساوی است با پسرفت و بدتر شدن.

مشخصات کلی کتاب اثر مرکب:

نویسنده:دارن هاردی

انتشارات:ترانه

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:240

موضوع:روانشناسی موفقیت

قیمت و خرید کتاب اثر مرکب:

خرید آنلاین کتاب اثر مرکب با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.