خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / طلسم سمرقند

طلسم سمرقند



قیمت: ۱۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643697501

توضیحات

معرفی کتاب طلسم سمرقند:

جاناتان استرود در کتاب بارتیمیوس 1: طلسم سمرقند، اولین جلد از این سه‌گانه‌ی پرطرفدار، روایت‌گر داستان ناتانیل، جادوگر جوان و جاه‌طلبی می‌شود که با احضار جنی پنج هزار ساله می‌خواهد طلسمی سحرآمیز را از سیمون لاولیسِ شیطان‌صفت برباید. این کتاب پس از انتشار در لیست پرفروش‌های نیویروک تایمز قرار گرفت و همچنین جایزه بهترین کتاب جوانان انجمن کتابخانه امریکا را نیز دریافت کرد.

درباره کتاب طلسم سمرقند:

رمان تحسین‌شده استوارد قطعا به عنوان یکی از آثار کلاسیک در ادبیات فانتزی شناخته خواهد شد. کتاب بارتیمیوس 1: طلسم سمرقند  در حال حاضر به 36 زبان ترجمه شده است. جاناتان استرود  شخصیت‌های چندبعدی را خلق می‌کند و حول آن‌ها در محیطی جذاب که در آن سحر و جادو حقیقت دارد، قصه خود را نقل می‌کند. کتاب طلسم سمرقند جذابیت داستانی و روایت گیرا و کِشنده‌ای دارد که شما را مجاب می‌کند کتاب را لحظه‌ای روی زمین نگذارید و در عین حال گاهی شما را نیز وحشت‌زده می‌کند.

در کتاب طلسم سمرقند، داستان ناتانیل جوان روایت می‌شود که شاگرد جادوگر میان‌سالی به نام آرتور آندروود است. ناتانیل پس از آن‌که توسط سیمون لاولیس تحقیر می‌شود و استادش از او دفاع نمی‌کند، تصمیم می‌گیرد که با یادگیری جادوی پیشرفته و احضار بارتیمیوس از لاولیس انتقام بگیرد، اما درمی‌یابد که احضار این جن و کنترل او دو چیز کاملا متفاوت است. به‌زودی همه چیز از کنترل خارج می‌شود و ناتانیل و بارتیمیوس خود را در میانه قتل، باج‌گیری و شورش می‌یابند.

بارتیمیوس، این جن پنج هزار ساله، شخصیتی منحصربه‌فرد دارد که به عنوان وزنه‌ای اصلی در داستان شما را همراه خود می‌کشد و لایه‌های گوناگون جهان جادوییِ ساخته‌ی استرود و پیچیدگی‌های آن را نمایان می‌کند.

برشی از کتاب طلسم سمرقند:

آن جادوگر چه چیز را ممکن بود دنبال من بفرستد؟ بعید بود تعداد زیادی جن به قدرت فکارل و جابور تحت فرمان داشته باشد، اما بدون تردید می‌توانست ارتشی از خدمتکاران ضعیف‌تر را به‌دنبالم بفرستد. در حالت عادی می‌توانستم فقط با یک دست خود را از شر آن شیطانک‌های کودن یا مشابه‌شان خلاص کنم، اما اگر با تعدادشان زیاد می‌شد و من خسته و ضعیف بودم، اوضاع می‌توانست برایم سخت‌تر شود.

من به‌سرعت از همپ استید فرار کردم و زیر پیش آمدگی بام خانه‌ای عالی، کنار رود تیمز پناه گرفتم، جایی که بال‌هایم را جمع کردم و آسمان را زیر نظر گرفتم. پس از مدتی هفت گوی کوچک نورانی قرمز را در ارتفاع کم در آسمان دیدم. وقتی آن‌ها به وسط رود رسیدند، نیروی‌شان را تقسیم کردند: سه‌تا به جنوب، دوتا به غرب و دوتا به شرق رفتند. من خود را محکم به سایه‌های زیر بام فشردم، اما متوجه شدم همین‌که گوی‌های جست‌و‌جوگر در پایین رود ناپدید شدند، طلسم سمرقند تپش‌های انرژی قدرتمندی ایجاد کرد. این مسئله مرا عصبی و نگران کرد، کمی بعد آن‌جا را ترک کردم و در سوی دیگر رود، روی شبکه‌ی فلزی پایه‌ی یک جرثقیل نشستم، جایی‌که آن‌ها برای جادوگران اشرافی، مجموعه‌ای از خانه‌های زیبا و گران‌قیمت می‌ساختند.

پنج دقیقه در سکوت گذشت. رود، دور پایه‌های اسکله چرخید و تابید. ابرها از روی ماه گذشتند. ناگهان در طرف دیگر رود، نوری سبز و تهوع‌آور در پنجره‌های خانه‌ای خالی درخشید. سایه‌هایی خمیده داخل آن حرکت کردند و به جست‌وجو پرداختند، اما چیزی نیافتند. نور، به بخاری درخشان تبدیل شد و از پنجره‌ها به بیرون خزید و با باد رفت. بار دیگر تاریکی بر خانه غلبه کرد.

مشخصات کتاب طلسم سمرقند:

نویسنده:جاناتان استرود

انتشارات:افق

موضوع:داستان کودک

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:672

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب طلسم سمرقند:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب طلسم سمرقند با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.