خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / اوضاع خیلی خراب است

اوضاع خیلی خراب است



قیمت: ۱۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226573245
  • مارک منسن
  • نشر میلکان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب اوضاع خیلی خراب است:

کتاب اوضاع خیلی خراب است، اثری نوشته ی مارک منسن است که نخستین بار در سال 2019 انتشار یافت. منسن در این کتاب، تمرکز خود را از نقص های اجتناب ناپذیر درون هر فرد، به سوی فجایع بی پایانی معطوف می سازد که در جهان پیرامون ما اتفاق می افتند. 

درباره کتاب اوضاع خیلی خراب است:

منسون در کتاب اوضاع خیلی خراب است به مسائل امروزی پرداخته است. با توجه به تحقیقاتی که او برای نوشتن این کتاب انجام داده به این نتیجه رسیده است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سرگرمی‌های موجود چرا باز هم حال انسان‌ها و حتی جهان خوب نیست! جهان با وجود چنین دست‌آوردهای بزرگ که روزانه به دست می‌آورد، باید به مراتب زندگی ما راحت‌تر و با آرامش‌تر باشد اما در واقعیت این‌طور نیست.

تحقیقات مارک منسون روی نظریات حکیمان و فیلسوفان قرن‌های گذشته مانند نیچه، افلاطون و… هم پیش رفت تا بتواند درمورد این مباحث بیشتر بداند و معلومات خود را در نوشتن این کتاب کامل نماید. یکی از موضوعات مهمی که منسن دراین کتاب به آن می‌پردازد درست رنج کشید است. بدان معناست که رنج‌ها در زندگی همیشه وجود دارد و باید آن‌را درک کرد. اما اینکه چطور بتوانیم درست رنج بکشیم که کمترین آسیب را ببینیم مهم است.

مارک منسن کتاب اوضاع خیلی خراب است را در دو بخش نوشته و هر بخش آن دارای فصل‌ها مختلف است. بخش اول درباره‌ی امید و بخش دوم در ارتباط با دلایل نا امیدی و راه‌کارهای آن با شما سخن می‌گوید. شاید برایتان عجیب باشد، کتابی که اسمش هم درباره‌ی امید بیان شده بعید است دم از ناامیدی بزند اما داستان خیلی طوفانی و تلخ شروع می‌شود زیرا منسن نمی‌خواهد به شما امید واهی بدهد و سعی کرده تا مخاطب با واقعیت دنیای بیرون دست و پنجه نرم کند.

برشی از کتاب اوضاع خیلی خراب است:

موفقیت از جنبه‌های زیادی، خیلی متزلزل‌تر از شکست است.

اول به این دلیل که هر چه بیشتر به دست بیاورید، چیزهای بیشتری را ممکن است از دست بدهید، و دوم این‌که چون چیزهای بیشتری را ممکن است از دست بدهید، حفظ امید دشوارتر می‌شود.

اما مهم‌تر از همه – و از آن‌جا که با تجربه‌کردنِ امیدهامان آن‌ها را از دست می‌دهیم – می‌بینیم که تصورات زیبامان برای آینده‌ای بی‌نقص، چندان هم بی‌نقص نیستند، و می‌بینیم که آرزوها و خواسته‌هامان خود پر از عیب‌های غیرمنتظره و فداکاری‌های پیش‌بینی‌نشده‌اند.

چون تنها چیزی که واقعاً می‌تواند رویایی را نابود کند، تحقق یافتن آن است.

مشخصات کتاب اوضاع خیلی خراب است:

نویسنده:مارک منسن

انتشارات:میلکان

موضوع:داستانهای آمریکایی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:239

قیمت و خرید کتاب اوضاع خیلی خراب است:

خرید آنلاین کتاب اوضاع خیلی خراب است با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.