خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب منابع طبیعی / قارچهای سمی ایران جلد 2

قارچهای سمی ایران جلد ۲


کد محصول: ۶۱۸۷۳

قیمت: ۱۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642725298
  • محمدرضا آصف شایان
  • ایرانشناسی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب قارچ های سمی ایران جلد 2:

شاید یکی از مهم‌ترین مباحث در علم قارچ‌شناسی و به‌ویژه در مورد قارچ‌های درشت و کلاهکدار، بحث قارچ‌های سمی و شناسایی صحیح این قارچ‌ها از قارچ‌های خوراکی باشد.

در این کتاب سعی بر این بوده است، کلیه گونه‌های قارچی شناسایی شده در ایران از دو گروه کلی قارچ‌های ماکروسکوپی شامل آسکومیست‌ها و بازیدیومیست‌ها، مطالعه گردد و کتاب پیش‌رو قارچ‌های سمی ایران معرفی شده‌اند که در مورد هر گونه مشخصات مورفولوژیکی شامل شکل، رنگ، اندازه و سایر مشخصات بخش‌های مختلف قارچ مانند کلاهک، تیغه، پایه، زمان و مکان پراکنش و قارچ‌های مشابه ذکر گردیده است.

درباره نویسنده کتاب قارچ های سمی ایران جلد 2:

محمدرضا آصف شایان، متولد مرداد 1353 در تبریز و دارای مدرک دکترای تخصصی قارچ شناسی است. ایشان از سال 1380 با شروع به کار در موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، به شکل جدی و تخصصی آغاز به مطالعه تنوع زیستی و تاکسونومی قارچ های ایران نمود. درحال حاضر ایشان به عنوان عضو هیئت علمی و مسئول مجموعه مرجع قارچ های هرباریوم ایران مشغول به فعالیت هستند.

مشخصات کتاب قارچ های سمی ایران جلد 2:

نشر ایران شناسی

نویسنده:محمدرضا آصف شایان

قطع وزیری

جلد گالینگور

224 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب منابع طبیعی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب قارچ های سمی ایران جلد 2:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب قارچ های سمی ایران جلد 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.