خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته

کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته


کد محصول: ۷۷۹۸۹

قیمت: ۳۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222087401
  • سیدمهدی شجاعی
  • کتاب نیستان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب صوتی کشتی پهلو گرفته:

کتاب صوتی کشتی پهلو گرفته نوشته سید مهدی شجاعی، سوگنامه‌ای است که روزهای پرفراز و نشیب زندگی حضرت فاطمه (س) از زمان ولادت تا شهادت را از زبان خود ایشان و اطرافیانشان روایت می‌کند.

این کتاب زندگی پر رنج حضرت فاطمه را با زبانی داستانی و با نثری شیوا و روان به تصویر می‌کشد و به این طریق گذری هم به دل تاریخ اسلام می‌زند. سید مهدی شجاعی گاهی در روایت داستان در مقام یک روضه‌خوان برمی‌آید و شما را همراه با شرح وقایع مهمان روضه حضرت زهرا (س) و اشک ریختن بر مصائبش می‌کند.

این اثر 14 فصل دارد و در هر فصل راوی اول شخص یکی از بستگان حضرت فاطمه است. فصل اول از زبان پیامبر اکرم، فصل دوم از زبان حضرت خدیجه، فصل سوم از زبان خود حضرت فاطمه، فصل چهارم از زبان حضرت علی، فصل پنجم امام حسن، فصل ششم امام حسین، فصل هفتم باز هم حضرت زهرا، فصل هشتم حضرت زینب، فصل نهم فضه، فصل دهم‌ ام کلثوم، فصل یازدهم اسماء، فصل دوازدهم بار دیگر حضرت فاطمه، فصل سیزدهم باز هم حضرت علی و فصل چهاردهم از زبان آسمان روایت می‌شود.

رمان کشتی پهلو گرفته که به عنوان پرفروش‌ترین اثر سیدمهدی شجاعی شناخته می‌شود، از معدود آثاری است که در این حوزه نوشته شده و تاکنون رقیبی برای خود پیدا نکرده. این کتاب که پرتیراژترین کتاب در حوزه ادبیات داستانی نیز به شمار می‌رود نخستین بار در سال 1368 به چاپ رسید. این اثر توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و افراد برجسته به تمجید از این اثر پرداخته‌اند.

درباره نویسنده کتاب صوتی کشتی پهلو گرفته:

سید مهدی شجاعی در سال 1339 در تهران متولد شد. به دلیل علاقه‌اش به رشته‌های هنر، در سال 1356 وارد دانشگاه هنرهای دراماتیک شد و در رشته ادبیات نمایشی به تحصیل پرداخت. او هم‌زمان در رشته حقوق هم به آموختن مشغول شد اما به دلیل علاقه‌اش به نویسندگی هر دو رشته را ناتمام گذاشت.

کار روزنامه‌نگاری را از همان دوره جوانی آغاز کرد و حدود 8 سال مسئول صفحه‌های هنری و فرهنگی روزنامه جمهوری اسلامی ایران بود. او همچنین برای مدتی سردبیر ماهنامه صحیفه، مجله رشد جوان و مدیر انتشارات برگ شد. با تعطیلی مجله نیستان شجاعی در سال 1376 انتشارات نیستان را بنیان گذاشت. این انتشارات در زمینه داستان، شعر و نمایشنامه فعالیت خود را شروع کرد.

سید مهدی شجاعی چندین بار در جشنواره‌های فیلم فجر، تئاتر فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان داور بوده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به کمی دیرتر، دموکراسی یا قراضه؟، پدر عشق و پسر و آفتاب در حجاب اشاره کرد.

شجاعی در نوشتن فیلمنامه‌های کمین، قله دنیا 1، آخرین آبادی، مردی از جنس نور و مسافر کربلا با مجید مجیدی و بهزاد بهزادپور همکاری داشته است. او فیلمنامه‌های مرد رویاها درباره زندگی شهید چمران و یعقوب‌ترین یوسف، یوسف‌ترین زلیخا درباره حضرت یوسف را به نگارش در آورده است.

در بخشی از کتاب کشتی پهلو گرفته:

این پای را بگو از ارتعاش بایستد. این دست را بگو که دست بدارد از این لرزش مدام. این قلب را بگو که نلرزد. این بغض را بگو که نشکند و اشک از ناودان چشم نریزد. این دل بی‌تاب را بگو که فاطمه هست، نمرده است. ‌ای جلوه خدا!‌ای یادگار رسول! زیستن بی‌تو چه سخت است. ماندن بی‌تو چه دشوار.

این مرگ، مرگ تو نیست، مرگ عالم است. حیات بی‌تو حیات نیست. این مرگ نقطه ختمی است بر کتاب جهان. زمین با چه دلی تو را در آغوش می‌گیرد و متلاشی نمی‌شود. آسمان با چه چشمی به رفتن تو می‌نگرد که از هم نمی‌پاشد و فرونمی‌ریزد.

خدا اگر نبود، من چه می‌کردم با این مصیبت عظمی؟ انا لله و انا الیه راجعون.

 

مشخصات کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته:

نام کتاب: کشتی پهلو گرفته

نویسنده:سید مهدی شجاعی

گوینده:سید مهدی شجاعی

ناشر صوتی:نیستان

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب صوتی کشتی پهلو گرفته:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سخنگو کشتی پهلو گرفته با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.