خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / گرافیک و نقاشی / فوت و فن طراحی چهره

فوت و فن طراحی چهره


کد محصول: ۱۳۵۴۸۸

قیمت: ۳۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226025256
  • آندراس سونیوگی
  • نشر آبان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فوت و فن طراحی چهره:

طراحی، احساس لذت و مسرت فوق‌العاده‌ای به انسان می‌بخشد، به‌گونه‌ای که ممکن است در حین انجام آن‌چنان مجذوب کار شوید که هر چیز دیگری در اطراف‌تان را به‌دست فراموشی بسپارید. فرقی نمی‌کند سوژۀ موردنظرتان یک کَلَم و یا بدن انسان باشد، لذت خلق از هر حسی، بی‌نظیرتر است. این کتاب به شیوه‌ای گویا مطالبی راجع به طراحی سر و صورت انسان بازگو می‌کند، بنابراین بیانگر بخش مهمی از ترکیب‌بندی به‌ویژه فیگور انسان) شکل بدن انسان است. طراحی سر نیازمند مطالعات و بررسی‌های دقیق مقدماتی است. بنابراین لازم است از هر مطلبی که قبلا در مورد طراحی آموخته‌اید، دوباره استفاده کنید، از جمله روش‌های اندازه‌گیری، قواعدو قوانین پرسپکتیو و تمامی ترفندهای به‌کار رفته برای رسم اشکال، اشیای ساده و طراحی پارچه. به‌منظور تکمیل تمامی مطالعات طراحی، لازم است همه قوانین قدیمی و جدید را به‌خاطر بسپارید.

مشخصات کتاب فوت و فن طراحی چهره:

نویسنده:آندراس سونیوگی

مترجم:مهسا شریعتمداری

قطع:رحلی

جلد:شومیز

نشر:آبان

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب گرافیک و نقاشی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فوت و فن طراحی چهره:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب فوت و فن طراحی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.