خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / استدلر روان نویس نوک نمدی 20 رنگ کیف دار قهوه ایی

استدلر روان نویس نوک نمدی ۲۰ رنگ کیف دار قهوه ایی



قیمت: ۱,۰۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس نوک نمدی 20 رنگ کیف دار قهوه ایی استدلر :

 

قطعا بعد از یکبار امتحان کردن روان نویس سرنمدی استدلر نوشت برایتان از همیشه لذت بخش تر خواهد بود.

از آنجایی که انگشتان روی یک بدنه ی سه گوش در بهترین و راحت ترین حالت خود قرار میگیرد روان نویس سرنمدی استدلر این امکان را به وجود آورده تا تجربه ای بهتر بعد از نوشتن های طولانی مدت داشته باشید.

از همین لحاظ بدنه ی روان نویس نوک نمدی استدلر را میتوان ارگونومیک دانست.با بازماندن در روان نویس، حتی برای چند روز، جوهر آن خشک نمی شود و همین امر، عمر بالای محصول را تضمین می نماید.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد روان نویس بسته ای استدلر، قابلیت خرید تکی روان نویس و جایگزینی آن، با روان نویس هایی است که جوهر آن ها تمام شده است.

اکثرا پس از استفاده از خودکار و قلم های جوهردار لک ها و اثر هایی روی دست و لباس هایمان باقی میماند که پاک کردن آن تقریبا کار دشواری است .ولی این نوع روان نویس های استدلر جوهری بر پایه ی آب دارند و پاک کردنش به راحتی امکان پذیر است.

تولید این روان نویس ها به سال ها پیش برمیگردد زمانی که هدف از تولیدشان نوشتن بود و بس .استقبال دانشجویان و محصلین و درخواست رنگهای بیشتر برای جزوه نویسی شرکت استدلر را بر آن داشت تا تنوع رنگی این محصولرا از چهار رنگ به شش و سپس به ده رنگ افزایش دهد.

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات روان نویس نوک نمدی 20 رنگ کیف دار قهوه ایی استدلر :

 

قطر نوک : 0.3

نوع نوک : نمدی همراه با روکش فلزی

بدنه : 3 گوش و ارگونومیک برای نگارشی آسان

قابلیت dry safe میتوان تا روزها بدون درپوش بماند بدون خشک شدن جوهر

جوهر : بر پایه ی آب و قابلیت شستشو

نوع بسته بندی : جعبه مقوایی 20 رنگ به همراه یک جامدادی ویژه 

 

قیمت و خرید روان نویس نوک نمدی 20 رنگ کیف دار قهوه ایی استدلر :

خرید نوشت افزار از جمله روان نویس نوک نمدی 20 رنگ کیف دار قهوه ایی استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.