خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / زبرا روان نویس ساراسا 0.5 صورتی روشن

زبرا روان نویس ساراسا ۰.۵ صورتی روشن



قیمت: ۶۰,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات زبرا روان نویس ساراسا رنگ صورتی روشن:

اولین و ابتدایی ترین ابزار نوشتن نی، قلم فلزی و قلم پر بود. با گذشت زمان و رشد ذهنی و تکاملی انسان‌ها مداد، روان نویس و خودکارها اختراع شد. امروزه خودکار و روان نویس جزء وسایلی است که به صورت روزمره به منظور ثبت موضوعات و یادداشت مسائل از آنها استفاده می‌شود. در سال 1931 میلادی شخصی مجارستانی به نام لازلو بیرو اولین خودکار را اختراع کرد. بعد از آن انواع خودکارها با برندهای گوناگون طراحی شد. آنچه که در انتخاب یک خودکار باید مورد توجه شما قرار گیرد کیفیت بالای جوهر و روانی آن در هنگام نوشتن است. خودکار زبرا مدل Sarasa JJB15 دارای سطح مقطع دایره‌ و اندازه‌ی مناسب است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد. جوهر این محصول بر پایه‌ی آب ساخته شده و به صورت ژله‌ای است. از ویژگی‌های این خودکار می‌توان به داشتن گریپ لاستیکی در محل قرارگیری انگشتان دست اشاره کرد که مانع از خستگی انگشتان در نوشتن طولانی مدت می‌شود. بدنه‌ی این خودکار به صورت شفاف بوده که به راحتی می‌توان از میزان جوهر موجود در خودکار مطلع شد. رنگ گیره و گریپ لاستیکی این خودکار با رنگ جوهر آن هماهنگ است. این محصول بسته دوازده عددی به صورت تک رنگ و با رنگ‌های متنوع  قرار دارد.

  جوهر ژله‌ای زبرا باعث روانی در نوشتن می‌شود. روکش نرم زبرا به انگشتان شما فشار وارد نمی‌کند، مانع لیز خوردن در دست می‌شود و بدین ترتیب از خط‌خوردگی در متن جلوگیری می‌کند. خودکار رنگی ساراسا سریع خشک می‌شود و بدنه شفاف آن کمک می‌کند مقدار جوهر موجود دیده شود. خودکار نیمه ژله‌ای ساراسا با جوهری نرم و روان و با رنگبندی فوق العاده زیاد، شما را مجذوب خود خواهد کرد

 

ویژگی های زبرا روان نویس ساراسا رنگ صورتی روشن:

دارای گیره‌ای انعطاف‌پذیر با قابلیت اتصال به اجسام ضخیم، لباس و تخته‌شاسی

با بدنه‌ی نیمه‌شفاف برای آگاهی از میزان جوهر باقی‌مانده در مخزن

با جوهر ژله‌ای بسیار روان با پایه‌ی آب

ضد آب

کم‌رنگ نشدن اثر جوهر پس از خشک شدن و در اثر گذشت زمان

وارد نشدن فشار به انگشتان و کنترل آسان حرکت روان‌نویس به دلیل لاستیکی بودن محل قرار گرفتن انگشتان

 

مشخصات زبرا روان نویس ساراسا رنگ صورتی روشن:

جنس بدنه: پلاستیک

رنگ نوشتاری: چند رنگ

سطح مقطع: دایره

ضخامت نوک: 0.5mm

نوع نوک: معمولی

دارای گیره پلاستیکی در قسمت درب خودکار

بدنه ی پلاستیکی

وزن : 150 گرم

طول: 15 سانتی متر

عرض: 9 سانتی متر

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید زبرا روان نویس ساراسا رنگ صورتی روشن:

خرید نوشت افزار از جمله زبرا روان نویس ساراسا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.