خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / هفت گوی بلوری (تن‌تن13)

هفت گوی بلوری (تن‌تن۱۳)



قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789649380049

توضیحات

معرفی کتاب تن تن (هفت گوی بلوری):

هفت گوی بلورین، جلد سیزدهم از مجموعه ماجراهای تن تن که توسط هرژه، کاریکاتوریست بلژیکی، خلق شده است، داستانی است که در دوران اشغال بلژیک توسط آلمان در جنگ جهانی دوم در روزنامه Le Soir منتشر می‌شد. پس از آزادی متفقین، داستان‌ها لغو شدند ولی پس از پاک شدن هرژه از اتهامات، داستان‌ها به صورت سریالی در مجله تن تن منتشر شدند. این داستان حول تحقیقات خبرنگار جوان تن تن و دوستش کاپیتان هادوک درباره ربوده شدن دوستشان پروفسور هادوک است.

هفت گوی بلورین به عنوان یکی از بهترین ماجراهای تن تن شناخته شده و به تبدیل شدن به بخشی از سنت کمیک فرانسوی-بلژیکی کمک کرده است. این داستان ترسناک ترین قسمت این مجموعه نیز شناخته شده و به فیلم، انیمیشن، درام رادیویی و بازی ویدیویی تبدیل شده است.

در این داستان، تن تن، هادوک و اسنوی به همراه هم ملاقات می‌کنند و در ماجراهای جدید و هیجان‌انگیزی شرکت می‌کنند. این بار، آن‌ها با یک روشن بین مواجه می‌شوند که پیش‌بینی مرگ یکی از اعضای اکسپدیشن سندرز-هاردیمن را دارد. همچنین، تن تن با ژنرال آلکازار، رئیس جمهور سابق سن تئودوروس، دوستی می‌کند و در ماجراهای جدید با او همراه می‌شود.

این داستان پر از ماجراهای هیجان‌انگیز و ناگهانی است که هواداران مجموعه تن تن را هیجان زده کرده و آن‌ها را به دنیای جذاب و ماجراجویی این داستان می‌کشاند.

درباره نویسنده این کتاب، هرژه:

ژرژ پروسپر رمی، متولد ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ۳ مارس ۱۹۸۳، یک نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که به خاطر خلق ماجراهای معروف تن تن شناخته می شد. این اثر بی‌نظیر، به عنوان محبوب‌ترین کمیک در تمام تاریخ، به خصوص در اروپا شناخته می‌شد و در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب‌های کمیک اضافه شد. هرژه، که آموزش هنری رسمی نداشت، اما با شروع به کار به عنوان گرافیست، به خلق ماجراهای تن تن پرداخت و تا سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد. او در اواخر عمرش از تن تن خود ناراحت بود و حتی نقاشی‌هایی را خلق می‌کرد که نشان دهنده تنفر او از این شخصیت بود. با وفات هرژه، داستان‌های تن تن به پایان رسید و هیچ هنرمند دیگری اجازه خلق داستان جدیدی از این شخصیت معروف را نداشت. از دیگر آثار معروف او می‌توان به ماجراهای ژو، زت و ژوکو، کوییک و فلوپک و ماجراهای پوپول اشاره کرد.

مشخصات کتاب تن تن (هفت گوی بلوری):

نویسنده: هرژه

مترجم: گروه ترجمه نشر رایحه

ناشر: قدیانی

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 64

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تن تن (هفت گوی بلوری):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب پرواذ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.