خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / تراش / فابر کستل تراش 2سوراخ اپل سرمه ای/فیروزه ای/صورتی

فابر کستل تراش ۲سوراخ اپل سرمه ای/فیروزه ای/صورتی


کد محصول: ۱۴۶۵۱۴

قیمت: ۸۲,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات تراش مخزن دار دو سوراخ فابرکستل طرح اپل:

در بین مداد تراش های دوتیغه فانتزی تراش فابر کاستل طرح اپل یکی از با کیفیت ترین محصولات می باشد. طراحی این مدادتراش بسیار زیبا بوده و توجه زیادی را به خود جلب می کند. پاک کن کوچکی که در طراحی این مدادتراش در نظر گرفته شده جلوه این مدادتراش را زیبا تر کرده است. مدادتراش طرح اپل فابر کاستل به صورت مخزن دار و با مخزن فانتزی شفاف و طراحی بسیار زیبا در بازار عرضه شده است و به دلیل داشتن دوتیغه می تواند برای انواع مدادها مناسب باشد. 

زاویه تیغه تراش در مداد تراش طرح اپل فابر کاستل مناسب است و می تواند نوک مداد یا گرافیت آن را بسیار برای نوشتن مناسب کند. همچنین مخزن این محصول برای جلوگیری از کثیف شدن صفحه کاغذ، ویژگی بسیار مطلوبی به شمار می رود. تیغ تیز این مدادتراش استفاده از آن را خیلی راحت و روان کزده است و شما می توانید با خیال راحت تراشیدن مدادهای ارزشمندتان را به این مداد تراش بسپارید.

شرکت Faber-Castell در سال 1761 با هدف تولید نوشت افزار در کشور آلمان راه‌اندازی شد. این برند در قرن 19 میلادی اولین مداد با سطح مقطع شش ضلعی را وارد بازار کرد و همین کالای منحصربفرد سبب گردید تا به برندی مطرح تبدیل گردد. برند فابر کاستل با تولید مداد سیاه آغاز به کار کرد و امروزه نیز بیشترین حجم از تولید خود را به انواع مداد اختصاص داده است، البته این امر مانع از آن نگردید که از تولید سایر لوازم التحریر نظیر تراش، پاک‌کن و ... دست بکشد. در نهایت سال‌ها فعالیت در زمینه تولید انواع مداد باعث گردید تا این شرکت در اکثر شهرهای بزرگ جهان نمایندگی محصولات خود را بازگشایی کند و محصولات خود را در اختیار عموم قرار دهد.

 

مشخصات تراش مخزن دار دو سوراخ فابرکستل طرح اپل:

از مهمترین مشخصه ها میتوان به تیز بودن، ایمن بودن، شکل و جنس تراش

اشاره کرد

تراش طرح اپل مخزن دار  علاوه بر توانایی تراشیدن مداد معمولی به دلیل داشتن.یک سوراخ درشت تر توانایی تراشیدن مدادهای آرایشی و مداد های جامبو را نیز دارد.

قیمت و خرید تراش مخزن دار دو سوراخ فابرکستل طرح اپل:

خرید تراش مخزن دار دو سوراخ فابرکستل طرح اپل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود