خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / ابزار برش / دلی کاتر 2031

دلی کاتر ۲۰۳۱


کد محصول: ۱۳۷۵۵۹

قیمت: ۵۰,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • دلی

پشت جلد این کتاب آمده است

مشخصات محصول کاتر دلی مدل 2031:

کاتر وسیله ای ست کاربردی که درجعبه ابزار پدران,دانشجویان و دانش پژوهان هنر و افراد فنی قابل مشاهده است در حقیقت کاتر ساده ترین ایزاری ست که برای برش زدن انواع مقوا فوم موکت و ... به کار میرود. بدون شک مهم ترین قسمت هر کاتر تیغه آن است که باید کاملا تمیز بوده و در سایزهای متفاوت در دسترس باشد.در این صورت این امکان را برای شما فراهم میکند که براساس نیاز خود دست به خرید بزنید. شما از قسمت انتهایی این محصول میتوانید برای تعویض یا شکستن تیغه ی کاتر استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های بارز این محصول به قفل اتوماتیک تیغه آن اشاره کرد که آن را به کالایی خاص و با کیفیت تبدیل کرده است.

گاهی اوقات استفاده طولانی مدت از این وسیله منجر به خستگی انگشتان دست میشود. به همین علت برند دلی کاترهایی با بدنه ارگونومیک وارد بازار کرده است که رضایت بسیاری را به همراه خواهد داشت.

آغاز فعالیت مشهور برند deli در کشور چین بود. در سال 1988 نین بودلی تصمیم گرفت کارخانه ای با رویکرد تولید لوازم تحریر تاسیس کند. تولیدات کارخانه deli با تنوع بیش از  3000 کالا در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند. دسته بندی های این محصولات شامل لوازم اداری ماشین حساب انواع فایل و پوشه لوازم تحریر و .. است. با گذشت 30 سال از تاسیس برند دلی این شرکت همواره توانسته سیاست کیفیت بالارا در کنار قیمت مناسب  روی محصولاتش داشته باشد.

سایر مشخصات کاتر دلی مدل 2031:

جنس تیغه:استیل

مناسب برای برش زدن انواع مقوا کاغذ فوم و موکت

جنس بدنه: پلاستیک

ویژگی ها: 9 میلی متر عرض تیغه 

80 میلی متر طول تیغه

ضخامت تیغه 0.4 میلی متر

وزن 30 گرم

طول 19 سانتی متر

عرض 6 سانتی متر

ارتفاع 1 سانتی متر


فروشگاه اینترنتی بوک دوک ارائه دهنده وسایل مورد نیاز رشته معماری داخلی در هنرستان، کلیه ابزار ترسیم، ست لوازم معماری و بطور کلی جدیدترین ابزار مهندسی معماری می باشد.