خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / پرواز 714 (تن‌تن)

پرواز ۷۱۴ (تن‌تن)



قیمت: ۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789649380070

توضیحات

معرفی کتاب تن تن (پرواز 714):

در بسته‌ی بیست و دوم از ماجراهای تن‌تن، کتاب "پرواز ۷۱۴" را می‌خوانیم که توسط هرژه نوشته شده است. تن‌تن، همراه با دوستانش به کنفرانس اکتشافات فضایی در سیدنی می‌روند. اما در فرودگاه جاکارتا با اسکات، دوست قدیمی‌شان، ملاقات می‌کنند که حالا خلبان معروف لازلو کاریداس است. او تن‌تن و دوستانش را به سفر با جت شخصی‌اش دعوت می‌کند. اما تن‌تن متوجه اتفاقات مشکوکی می‌شود و همه‌ی خدمه‌ی جت او تعویض شده‌اند. در حالی که در مسیرند، هواپیمایشان ربوده می‌شود و در جزیره‌ای ناشناس فرود می‌آیند. این ماجراها تن‌تن و دوستانش را به دنیای خطرناک و فرازمینی می‌کشاند و در انتظارشان یک جزیره‌ی سرنوشت‌ساز است. در داستان "پرواز ۷۱۴"، هرژه به دنبال معمای وجود فرازمینی‌ها و تقابل با دشمن ابدی تن‌تن، راستاپوپولوس، است.

درباره نویسنده این کتاب، هرژه:

ژرژ پروسپر رمی، متولد ۲۲ مه ۱۹۰۷ و درگذشته ۳ مارس ۱۹۸۳، یک نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی بود که به خاطر خلق ماجراهای معروف تن تن شناخته می شد. این اثر بی‌نظیر، به عنوان محبوب‌ترین کمیک در تمام تاریخ، به خصوص در اروپا شناخته می‌شد و در سال ۲۰۰۳ به تالار مشاهیر کتاب‌های کمیک اضافه شد. هرژه، که آموزش هنری رسمی نداشت، اما با شروع به کار به عنوان گرافیست، به خلق ماجراهای تن تن پرداخت و تا سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد. او در اواخر عمرش از تن تن خود ناراحت بود و حتی نقاشی‌هایی را خلق می‌کرد که نشان دهنده تنفر او از این شخصیت بود. با وفات هرژه، داستان‌های تن تن به پایان رسید و هیچ هنرمند دیگری اجازه خلق داستان جدیدی از این شخصیت معروف را نداشت. از دیگر آثار معروف او می‌توان به ماجراهای ژو، زت و ژوکو، کوییک و فلوپک و ماجراهای پوپول اشاره کرد.

مشخصات کتاب تن تن (پرواز 714)

نویسنده: هرژه

مترجم: گروه ترجمه نشر رایحه

ناشر: رایحه اندیشه

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 64

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تن تن (پرواز 714):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب تن تن (پرواز 714) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.