خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / پیدایش کلینیک: دیرینه‌شناسی ادراک پزشکی

پیدایش کلینیک: دیرینه‌شناسی ادراک پزشکی



قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789647002011
  • میشل فوکو
  • نشر نقش و نگار

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب پیدایش کلینیک:

کتاب "پیدایش کلینیک"، نوشته ی میشل فوکو، برای اولین بار در سال ۱۹۶۳ منتشر شد و درباره ی انقلابی که در دانش پزشکی در قرن هجدهم رخ داد، صحبت میکند. این انقلاب باعث شد که دانش پزشکی به صورت علمی و سازماندهی شده ای تبدیل شود که قبلا فقط به ریاضیات مرتبط بود. بدن به چیزی قابل شناسایی تبدیل شد و بیماری ها با قواعدی جدید دسته بندی شدند. فوکو در این کتاب میخواهد به ما نشان دهد که درک ما از علوم چقدر به نگرش های فرهنگی و اجتماعی ما، و به خصوص انقلاب فرانسه، وابسته است.

درباره نویسنده این کتاب، میشل فوکو:

میشل فوکو، فیلسوف و تاریخ دان فرانسوی بود که با اصطلاح "انسان گرایی ضد اومانیستی" شناخته می شود. او نظریات عمیقی درباره ی جامعه، سیاست و تاریخ داشت و معتقد بود که زبان و قدرت دارای همبستگی هستند. از آثار وی می توان به "نظم اشیا"، "مراقبت و تنبیه" و "تاریخ جنون" اشاره کرد.

مشخصات کتاب پیدایش کلینیک:

نویسنده: میشل فوکو

مترجم: یحیی امامی

ناشر: نقش و نگار

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 336

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب پیدایش کلینیک:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب پیدایش کلینیک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.