خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / سه غریبه در شهر

سه غریبه در شهر



قیمت: ۱۹۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004627849

توضیحات

 معرفی کتاب سه غریبه در شهر:

روایت داستان «سه غریبه در شهر» از قلم «مارگارت پیترسون هدیکس» خلق شده و در سال 2019 منتشر شد. در ایالت اوهایو، فرزندان خانواده ی گری استون پس از مدت‌ها از فوت پدرشان، زندگی آرام و خوشبختی را با مادرشان سپری می‌کنند. اما یک روز، مادرشان را می‌بینند که اشک می‌ریزد به خاطر شنیدن خبری درباره سه کودک ربوده شده از آریزونا. این کودکان هم تاریخ تولد و نام به یکسان با بچه‌های خانواده ی گری استون دارند و هم مادرشان به شکلی عجیب به مادر آنها شبیه است. بچه‌ها پس از فرار مادرشان به سفر کاری، یک نامه رمزنگاری شده دریافت می‌کنند که اطلاعات مرموزی را در خود جای داده است. حالا برای حل این پازل، بچه‌ها باید نامه را رمزگشایی کرده و با استفاده از هویت و دانش خود، راز این معما را حل کنند.

درباره نویسنده این کتاب، مارگارت پیترسون هدیکس:

مارگارت پیترسون هدیکس، نویسنده آمریکایی معروفی است که در تاریخ 9 آوریل 1964 متولد شده است. آثار او از جمله مجموعه بچه‌های سایه، ادعای شهرت، و قصر آینه، با استقبال بسیاری از خوانندگان روبرو شده و به عنوان یکی از نویسندگان برجسته در زمینه کتاب‌های برای کودکان و نوجوانان شناخته می‌شود. مارگارت دارای مدرک فوق‌لیسانس در رشته نوشتن خلاق و روزنامه‌نگاری است و سابقه‌ی کار در رسانه‌ها و دانشگاه‌های معتبر را دارد. او با خانواده‌اش در شهر کلمبوس اوهایو زندگی می‌کند و زندگی خوبی را در کنار همسر و فرزندانش برای خود بساخته است.

مشخصات کتاب سه غریبه در شهر:

نویسنده: مارگارت پیترسون هدیکس

مترجم: خورشید رضوانی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 345

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سه غریبه در شهر:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب سه غریبه در شهر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.