خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / مایکل وی 3 جدال با آمپر

مایکل وی ۳ جدال با آمپر



قیمت: ۳۸۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004621038

توضیحات

معرفی کتاب مایکل وی 3:

در این کتاب جذاب، مایکل وی، پسری چهارده ساله با قدرت‌های خارق‌العاده، به دنیایی از معماها و ماجراهای هیجان‌انگیز فرستاده می‌شود. او با برخورده با اتفاقات عجیب و غریب، باید برای نجات دوستانش و از دست نیافتن در دام قرار گرفته، با تمام توانایی‌های الکتریکی خود، به مبارزه بپردازد. آیا او می‌تواند از دست ارتش پرو و نیروگاه استارسورس الجن فرار کند و دوستانش را نجات دهد؟ با ما همراه باشید تا این داستان جذاب را همراه با مایکل تجربه کنید.

درباره نویسنده این کتاب، ریچارد پل اوانز:

ریچارد پل اوانز، نویسنده آمریکایی، با نوشتن کتاب جعبه کریسمس شهرت زیادی به دست آورد و سرانجام به یک قرارداد چاپی بزرگ با سایمون و شوستر دست یافت. او پس از این موفقیت، سری داستان‌های محافظه‌کارانه مسیحی برای کودکان نوشت. او همچنین خانه بین‌المللی صندوق کریسمس را تأسیس کرده و ببندی کودکان مورد آزار را حمایت می‌کند. او در حال حاضر در یوتا زندگی می‌کند و گروهی به نام «قبیله کینگز» را برای مبارزه با احساس انزوای مردان تأسیس کرده است.

مشخصات کتاب مایکل وی 3:

نویسنده: ریچارد پل اوانز

مترجم: فرانک معنوی

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 389

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مایکل وی 3:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب مایکل وی 3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.