خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / غزل‌های عاشقانه شکسپیر

غزل‌های عاشقانه شکسپیر


کد محصول: ۱۰۳۱۲

قیمت: ۱۳۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646807648
  • ویلیام شکسپیر
  • نشر ویدا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب غزل های عاشقانه های شکسپیر:

زبان غزل های شکسپیر از زبان عشق در انگلیسی جدا نشدنی است. اما نیروی و لطافت این اشعار با افزایش سن کاهش نمی یابد. هنگامی که این جلد از اشعار شکسپیر برای اولین بار در سال 1609 ظاهر شد ، او قبلا اکثر نمایشنامه های بزرگی را که باعث شهرت او شده بود ، نوشته بود. 154 غزل - که همه آنها به جز دو مورد خطاب به یک مرد جوان زیبا ، ، یا یک "خانم " خیانتکار است - حاوی برخی از نفیس ترین و شگفت انگیزترین شعرهایی است که تا کنون سروده شده است و به موضوعات ابدی مانند عشق و خیانت ، حافظه و ویرانی می پردازد. همچنین شامل شکایتی از عاشقان است که در اصل با غزل ها منتشر شده است ، که در آن زن جوانی در حال شنیدن ناله از خیانت خود توسط یک اغوا کننده بی قلب است. جان کریگان در مقدمه روشن خود چگونگی در هم آمیختن غزل ها ، شیوه های تفسیر این آثار و موضوعاتی را که در آنها جریان دارد بررسی می کند.

ویلیام شکسپیر در آوریل 1564 متولد شد و تولد او به طور سنتی در 23 آوریل جشن گرفته می شود. حقایق زندگی او ، که از اسناد به جا مانده شناخته شده است ، پراکنده است. او در 23 آوریل 1616 درگذشت و در کلیسای تثلیث مقدس ، استراتفورد به خاک سپرده شد.

درباره نویسنده این کتاب، ویلیام شکسپیر:

ویلیام شکسپیر، زاده ی سال 1564 و درگذشته ی سال 1616 میلادی، شاعر و نمایشنامه نویس انگلیسی بود. بسیاری او را بزرگترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته اند.شکسپیر در 26 آوریل 1564 در شهر استراتفورد در انگلستان غسل تعمید داده شد. شهرت او به عنوان شاعر، نویسنده، بازیگر و نمایشنامه نویس منحصر به فرد است و برخی او را بزرگترین نمایشنامه نویس تاریخ می دانند. با این حال، بسیاری از حقایق زندگی او مبهم است. پدرش از صاحب منصبان دیوانی بود که گویا بعدها با مشکلات مالی مواجه شد و مادرش، فرزند زمین داری نسبتا ثروتمند بود.

مشخصات کتاب غزل های عاشقانه شکسپیر:

نویسنده: ویلیام شکسپیر

ترجمه: تقی تفضلی

ناشر: ویدا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 224

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب غزل های عاشقانه شکسپیر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب غزل های عاشقانه شکسپیر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.