خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / عناصر سینما

عناصر سینما


کد محصول: ۱۴۶۲۷

قیمت: ۵۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643631031
  • استفان شارف
  • نشر هرمس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب عناصر سینما:

کتاب "عناصر سینما (درباه نظریه تاثیر زیبایی شناسی سینمایی) " نوشته استفان شارف توسط نشر "هرمس" منتشر شده است.

استفان شارف با شروع این گزاره مبنی بر وجود عناصر منحصربه‌فرد سینمایی از معنا و ساختار، به وضوح و به‌طور سیستماتیک پایه‌های «سواد» را در سینما می‌گذارد – حساسیتی که به عناصر زیبایی‌شناختی ذاتی فقط در فیلم وجود دارد. شرف عناصر اساسی ساختار، شیوه‌های بیان و قواعدی را ارائه می‌کند که به عقیده او «زبان» و «نحو» خاص سینما را ایجاد می‌کنند. این کتاب به شدت به دانشجویان و علاقه مندان به فیلم سازی توصیه می شود. نویسنده در این کتاب به مسئله ای حیاتی در فلسفه سینما و زبان آن می پردازد که می تواند بینش بسیار خوبی به شما در خصوص این هنر جادویی بدهد. «عناصر سینما» اثر استفان شارف به‌عنوان ابزاری بی‌نظیر و با ارزش برای دانش‌آموزان فیلم‌های پیشرفته - در واقع برای همه خوانندگان جدی فیلم – به حساب می آید.

این کتاب در مورد 300 فیلم (بیشتر قبل از دهه 90) تحلیل و استخراج 8 ساختار/عنصر/الگوی اساسی است که در اکثر فیلم ها دنبال می شود. توضیح بیشتری در مورد تئوری و نحوه تحلیل فیلم ارائه می دهد.

مشخصات کتاب عناصر سینما:

نشر هرمس

نویسنده:استفان شارن

مترجم محمد شهبا

قطع خشتی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب عناصر سینما:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب عناصر سینما با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.