خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آزمون های آپولو 3 هزارتوی آتشین 2

آزمون های آپولو ۳ هزارتوی آتشین ۲



قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007132739

توضیحات

معرفی کتاب آزمون آپولو کتاب 3:

غضب پدر آسمانی، آپولو، خدای نیمه، از قله‌های المپوس به پست خدمتی انسانی فرود می‌آید و به یک نوجوان انسانی به نام پاپادوپولوس تبدیل می‌شود. آپولو برای بازگشت به مکان خدایی خود باید پنج پیشگو را که به دست نیروهای شیطانی اسیر شده‌اند، آزاد کند و اکنون باید به یاری مگ مک کافری، نیمه‌خدای لجباز، تکیه کند. او که هر لحظه مشکلی جدید برای خود به وجود می‌آورد، در نهایت موفق می‌شود دو پیشگو را از دست اردوگاه دورگه‌ها وایندیاناپولیس آزاد کند. اما در همین حال متوجه می‌شود که اردوگاه ژوپیتر تحت حمله قرار گرفته و اکنون او باید با هزار تویی مواجه شود، هر یک از آن‌ها با ماجراهایی پر از هیجان و شور، خواننده را به هیجان و همراهی می‌کند.

درباره نویسنده این کتاب، ریک ریوردن:

ریچارد راسل ریوردن جونیور نویسنده آمریکایی است که به دلیل نوشتن داستان های پرسی جکسون و المپیک ها شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. او همچنین تریلوژی The Kane Chronicles و سری Heroes of Olympus را نیز نوشته است. جدیدترین انتشارات وی شامل سه کتاب در مجموعه های مگنوس چیس و خدایان آسگارد است.

مشخصات کتاب آزمون های آپولو 3:

نویسنده: ریک ریوردن

مترجم: سوگند رجبی نسب

ناشر: بهنام

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آزمون های آپولو 3:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آزمون های آپولو 3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.