خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آزمون های آپولو 2 پیشگویی شوم

آزمون های آپولو ۲ پیشگویی شوم



قیمت: ۲۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007132425

توضیحات

معرفی کتاب آزمون های آپولو 2:

در ادامه ماجراهای نام‌آشنای آپولو و بازگشت او به دنیای پری جکسون، جلد دوم کتابهای آزمونی را می‌توان پیشگوی تاریک نامید. داستان سرنوشت آپولو، ایزد با شکوهی که به خاطر خشم خدایان، توانایی‌های خود را از دست داده و به یک موجود فانی تبدیل شده، را روایت می‌کند. حال مگ مک کافری، دوست قدیمی که مأموریت دستگیر کردن و نابود کردن آپولو را بر عهده دارد، باید او را پیش از اینکه پیشگویی دیگری بکند، دستگیر کند. این داستان فوق‌العاده فانتزی و تخیلی، در یک فضای جذاب و متفاوت روایت شده است.

درباره نویسنده این کتاب، ریک ریوردن:

ریچارد راسل ریوردن جونیور نویسنده آمریکایی است که به دلیل نوشتن داستان های پرسی جکسون و المپیک ها شناخته شده است. کتابهای وی به 42 زبان ترجمه شده و بیش از 30 میلیون نسخه در ایالات متحده به فروش رسیده است. او همچنین تریلوژی The Kane Chronicles و سری Heroes of Olympus را نیز نوشته است. جدیدترین انتشارات وی شامل سه کتاب در مجموعه های مگنوس چیس و خدایان آسگارد است.

مشخصات کتاب آزمون های آپولو 2:

نویسنده: ریک ریوردن

مترجم: سوگند رجبی نسب

ناشر: بهنام

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 407

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آزمون های آپولو 2:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آزمون های آپولو 2 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.