خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / شازده کوچولو کتاب تصویری

شازده کوچولو کتاب تصویری



قیمت: ۸۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643070236

توضیحات

معرفی کتاب تصویری شازده کوچولو:

تنها با قلب می توانی واقعیت را درک کنی، زیرا چشم تنها قادر به دیدن چیزهای سطحی است. شازده کوچولو، اثری کلاسیک از آنتوان دوسنت-اگزوپری، از بیش از شصت و پنج سال پیش تا به امروز قلب و ذهن خوانندگان را فرا گرفته است. در این داستان جذاب، خلبانی در بیابان با شازده کوچولو روی می آورد و یک سفر شگفت انگیز و پر از حکایت آغاز می شود. این داستان ماجراجویی شازده کوچولو در سفرهایش از یک سیاره به سیاره دیگر، به خواننده چیزهای بسیاری را آموزش می دهد و نشان می دهد که چگونه می توان با مواجهه با اسرار زندگی، به درک عمیق تری از واقعیت ها دست پیدا کرد. آنتوان دوسنت-اگزوپری، خلبانی برجسته و نامی از فرانسه بود، که از پیشگامان پروازهای تجاری بین المللی بود و در جنگ های داخلی اسپانیا و جنگ جهانی دوم نیز فعالیت داشت. او آثار بزرگی چون "شازده کوچولو" و "زمین انسان ها" را بر جا گذاشت و به یادگار ماند. در سال 1944، در یک ماموریت اکتشافی، هواپیمایش در فراز مدیترانه ناپدید شد و این راز هنوز هم برای ما حل نشده است.

درباره نویسنده این کتاب، یوان سفار:

یوان سفار، هنرمند ژنرالی با استعداد و خلاق، در آغاز کارش به عنوان یک کارتونیست شناخته شد و اکنون به عنوان یکی از مهمترین فیلم‌نامه‌نویسان و کارگردانان فرانسوی شناخته می‌شود. او همچنین در زمینه تهیه و تولید فیلم‌های هنری فعالیت دارد و در اثرهایی همچون پیامبر، استعداد و توانایی خود را به نمایش گذاشته است.

مشخصات کتاب تصویری شازده کوچولو:

نویسنده: یوان سفار

مترجم: فرزانه کریمی

ناشر: ذکر

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 112

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تصویری شازده کوچولو:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب تصویری شازده کوچولو با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.