خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / ذهنی برای اعداد

ذهنی برای اعداد



قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226220002
  • باربارا اوکلی
  • چترنگ

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب ذهنی برای اعداد:

آیا به دنبال یادگیری یک مهارت جدید هستید؟ آیا میخواهید به چالشی علمی یا ریاضی بپردازید؟ "ذهنی برای اعداد"، یک راهنمای جذاب برای به دست آوردن مهارت های ریاضی و علمی است. در این کتاب، دکتر باربارا اوکلی به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم به طور خلاقانه به مسائل ریاضی و علمی نگاه کنیم. او ما را به یاد می دهد که ریاضیات نیاز به تفکر خلاق دارد و همچنین اینکه برای حل مسائل مختلف، ممکن است چندین راه حل مختلف وجود داشته باشد. این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم از روش های مختلف و خلاقانه برای یادگیری و حل مسائل استفاده کنیم.

درباره نویسنده این کتاب، باربارا اوکلی:

باربارا آن اوکلی یک استاد مهندسی آمریکایی است که دوره های آنلاین یادگیری از محبوب ترین کلاسهای MOOC در جهان را ارائه می دهد. او در زمینه های مختلف تحقیقاتی، از آموزش STEM، آموزش مهندسی، و شیوه های یادگیری درگیر است. او همچنین نویسنده کتاب "ذهنی برای اعداد" است و مقالاتی درباره یادگیری در وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز نوشته است.

مشخصات کتاب ذهنی برای اعداد:

نویسنده: باربارا اوکلی

مترجم: کامیاب تقی زاده

ناشر: چترنگ

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 288

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب ذهنی برای اعداد:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب ذهنی برای اعداد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.