خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / سایر ملزومات هنری / وستا شاپان 150 میل مشکی

وستا شاپان ۱۵۰ میل مشکی



قیمت: ۶۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات وستا 150 میل مشکی وستا:

شاپان وستا در واقع همان قیر تسویه شده است که دارای دو رنگ مشکی و قهوه ای می باشد و معمولا در ظروف پلاستیکی به فروش می رسند. از آنجایی که هر دو رنگ از لحاظ ظاهری یک رنگ قیر و سیاه مانند دارند پس در زمان خرید شما باید به نوشته روی قوطی بسنده کنید که بر روی آنها رنگ مورد نظر نوشته شده است. در کل می توان گفت شاپان قهوه ای همان نوع مشکی آن است که با اضافه کردن پودر اخرا به آن رنگ قهوه ای با یک پرده قرمز رنگ خواهید داشت.

 

از شاپان به‌عنوان رنگ آستر و پایه چوب استفاده می‌شود که یکی از پرکاربردترین مصارف شاپان بر روی چوب روسی (نراد، یولکا، ساسنا و …) است. همان‌طور که می دانید رنگ چوب روسی کرم رنگ یا نخودی است و معمولاً برای این که اساتید رنگ سازه‌های ساخته شده با این نوع چوب‌ها را به قهوه‌ای یا قهوه‌ای تیره یا فندقی تغییر دهند، از آستری‌های روغنی مانند شاپان یا آستر فوری مانند جوهر استفاده می‌کنند. شاپان با توجه به قیمت ارزان آن، سهولت در اجرا بر روی قطعه چوبی و همچنین حلال ارزان (بنزین)، بسیار مورد توجه اساتید و علاقه‌مندان به رنگ کاری چوب قرار گرفته است.

 

شاپان وستا نوعی پوشش بر پایه حلال است که قابلیت رقیق کردن با انواع تینرهای روغنی را داراست و این محصول در خلق آثار هنرهای تجسمی و هنرهای دستی و پتینه کاربرد فراوانی دارد. قابل استفاده بر سطوح چوبی,سفال پلی آستر است که دارای حجم ۱۵۰ میلی لیتر و در ظروف پلاستیکی به فروش میرسند.

 

مشخصات شاپان 150 میل مشکی وستا:

حجم: 150 میل

کشور تولید کننده: ایران

برند: وستا

سایر توضیحات: قابل استفاده بر سطوح سخت:چوب،سفال و پلی آستر
مناسب برای هنرهای تجسمی و هنرهای دستی و پتینه

 

قیمت و خرید شاپان 150 میل مشکی وستا:

خرید آنلاین شاپان 150 میل مشکی وستا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.