خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / استدلر مداد رنگی 6 رنگ نوریس

استدلر مداد رنگی ۶ رنگ نوریس



قیمت: ۴۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 6 رنگ نوریس استدلر :

مغزی و کیفیت رنگ این مداد رنگی به کسانی که در زمینه ی نقاشی و طراحی فعالیت دارند توصیه میشود چرا که مداد رنگی های استدلر برای حرفه ای ها و کسانی که به مدادرنگی ای حرفه ای نیاز دارند تولید شده است.

تفاوت این سری از مداد رنگی ها و سری نوریس استدلر در بدنه مداد است که در سری وپکس به جای چوب، مقداری مواد قابل بازیافت پلاستیکی به بدنه مداد افزوده شده است.

مداد رنگی 6 رنگ نوریس استدلر برای کسانی که اهمیت بالایی برای محیط زیست قائل هستند گزینه ای درست می باشد زیرا چوب این مداد ها از جنگل های پایدار بدست می آید و به ازای هر درخت قطع شده درختی کاشته میشود و به چرخه ی محیط زیست آسیبی نمیزند.

استدلرکه یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید لوازم تحریر است قدمتی حدود سه قرن دارد. آغاز فعالیت این شرکت به سال ۱۶۶۲ میلادی برمی گردد .مرکز اصلی این شرکت شهر نورنبرگ آلمان است و موسس آن آقای فردریش استدلر است، محصولات سری نوریس اولین سری محصولات تولید شده این شرکت بودند

 

مشخصات مداد رنگی 6 رنگ نوریس استدلر :

 

نوع بسته بندی : مقوایی 

برند : استدلر 

قطر سطح مقطع : 1 میلی متر 

درجه سختی نوک : HB 

دارای قابلیت :ABS 

تعداد رنگ درون بسته : 6 

کشور مبدا محصول : آلمان 

 

قیمت و خرید مداد رنگی 6 رنگ نوریس استدلر :

خرید مداد رنگی 6 رنگ نوریس استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.