خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع مقوا / اشتنباخ مقوای 160-155گرم A3

اشتنباخ مقوای ۱۶۰-۱۵۵گرم A۳


کد محصول: ۴۰۷۴۸

قیمت: ۱۸,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789641241997

توضیحات

معرفی اشتنباخ مقوای 160گرم A3:

مقوا کاغذی است که به نسبت کاغذ معمولی از ضخامت بیشتری برخوردار است.

یکی از این مقواها مقوای اشتنباخ است که ساخت آلمان است. این مقوا در ابعاد، رنگ ها و وزن های مختلف با توجه به نیاز در اختیار هنرمندان قرار میگیرد.

این مقوا برای قلم بکار می‌رود و کار با این مقوا راحت می‌باشد، بسیاری از هنرمندان به هنر قلم سیاه روی آورده اند که طرفدار زیادی دارد برای مثال بسیاری از مردم مشتاق هستند که چهره شان با استفاده از این هنر کشیده شود. چون برای این هنر از زغال یا مداد زغالی استفاده می‌شود مقوا اشتنباخ بهترین گزینست و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا دانشجویان و هنرمندان حساب ویژه ای روی این محصول باز می‌کنند.

همچنین از این نوع مقوا برای نقاشی با آبرنگ و طراحی با مداد مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر کارکردهای این مقوا میتوان به کارهای چاپی و طراحی و نقاشی اشاره کرد.

قدرت جذب آب از دیگر ویژگی های این محصول می‌باشد و این ویژگی به افراد کمک شایانی میکند تا بتوانند کار خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

مقوا اشتنباخ در وزن های ۱۵۰_۲۰۰_۲۵۰ و...گرم تولید می‌شود که در ایران نوع ۱۵۰ گرمی آن مرسوم میباشد و در فروشگاه موجود است.

این مقوا علاوه بر آلمان، در هلند، ترکیه و ایران نیز تولید می‌شود.

مشخصات اشتنباخ مقوای 160گرم A3:

نام کالا:مقوا

برند:اشتنباخ

ابعاد:40*30سانتی متر

وزن:160گرم

سایز:A3

کاربرد:نقاشی -طراحی-ماکت سازی-جعبه سازی و ...

قیمت و خرید اشتنباخ مقوای 160گرم A3:

خرید آنلاین اشتنباخ مقوای 160گرم A3 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.