خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / کیف و کوله مدرسه / پالس کیف استخری 120843

پالس کیف استخری ۱۲۰۸۴۳



قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی کیف استخر پالس مدل 120843:

کیف استخر و حمام تک سبد یک کیف فانتزی بسیار جالب است که می توانید برای کارهای مختلفی از آن استفاده نمایید. این کیف زیبا از جنس توری فایبر گلاس دوخته شده که هیچ گونه خیسی و تری را در خود نگه نمی دارد، بسیار مقاوم و محکم بوده و مانند پارچه های توری ضعیف نیست.

این کیف توری زیبا دارای حالت مکعبی است و 8 عدد جیب در دور تا دور آن تعبیه شده تا انواع اکسسوری و خرده ریز های مورد نیاز را در داخل آن قرار دهید. از این کیف می توانید برای حمام خانه و یا در سفر استفاده نمایید و با آویزان کردن آن همه وسایل خود را در داخلش قرار دهید. به دلیل جنس توری و گردش کامل هوا، لوازم داخل آن خشک شده و دچار بوی بد و رشد قارچ ها نمی گردد.این کیف زیبا برای استخر، غواصی، گردش در ساحل، سفر و ... بسیار مناسب است.برای نظم دهی به حوله ها، لوازم بهداشتی و آرایشی نیز کاربرد مناسبی دارد. وزن سبک و استحکتم بالای آن بسیار مهم می باشد.

ساک استخری پالس کیف استخری 120843 وسیله ای است که برای کامل کردن ملزومات ورزشی و شنای خود به آن احتیاج دارید. پالس کیف استخری 120843 تهیه شده از پارچه ای بادوام و سبک و همچنین دارای طراحی بسیار شیک و زیبا است که حتی شما می توانید علاوه بر باشگاه و استخر، برای فعالیتهای دیگر مانند انجام کارهای روزمره و یا سفرهای کوتاه از آن استفاده کنید. لوگوی برند آرنا به صورت نقوشی رنگی و جذاب بر روی کیف طراحی شده است.

پالس کیف استخری 120843  می توانید تمامی وسایل و ملزومات خود را در آن جای دهید. قسمت کف کیف استخری پالس کیف استخری مدل از لایه ای مستحکم و ضد آب تهیه شده تا با قرار دادن ساک برروی زمین یا مکانهای مرطوب نگران خیس شدن وسایل خود نباشید.

فضای داخلی این ساک به گونه ای هوشمندانه طراحی شده است تا به شما امکان جدا سازی وسایل مرطوب و خیس بعد از ورزش را از باقی لوازمتان بدهد. همچنین به وسیله بندهای مشبک آن می توانید به راحتی هم به صورت دوشی و هم به صورت دستی، کیف را حمل کنید. 

 

قیمت و خرید کیف استخر پالس مدل 120843:

خرید پالس کیف استخری 120843  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.