خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / استدلر ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M 301

استدلر ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M ۳۰۱


کد محصول: ۱۰۰۴۸۷

قیمت: ۳۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M301 استدلر :

در انتخاب ماژیک وایت برد whiteboard marker نوع ماده ای که نوک ماژیک با آن ساخته شده است نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در بیشتر مواقع، ماژیک های تخته سفید از نوار پلی استر یا نایلون ساخته می شوند. ماژیک هایی با نوک کاملاً فشرده شده دقیقاً مانند قلم و مداد شما هستند و هنگام استفاده از آنها روی تخته های خود، اصطکاک یکسانی دارند. انواع ماژیک وایت برد که نوک انعطاف پذیری دارند، محبوب ترین محصولاتی هستند می توانید انتخاب کنید؛ این ماژیک ها اصطکاک کمتری به تخته وارد می کنند و هنگام نوشتن، انعطاف پذیرتر هستند و از جمله بهترین مارک ماژیک وایت برد به حساب می آیند

ماژیک چیست؟
قلم نشانگر یا ماژیک وسیله ای هست که نوک آن از الیاف متخلخل فشرده (نمد) و مخزن جوهر رنگی ساخته شده است. این مخزن دارای یک هسته حاوی مواد جاذب است که جوهر را حمل می کند. یک قسمت ضروری دیگر ماژیک، کلاهک آن است که مانع از خشک شدن جوهر می شود. جوهر یک ماژیک حاوی یک حلال است که آن را به شکل مایع نگه می دارد. تا دهه ۱۹۹۰ این حلال تولوئن یا زایلن بود از آنجاییکه این حلالها مضر هستند به همین دلیل امروزه ما از الکل استفاده می کنیم.

تاریخچه اختراع ماژیک
حقایق و تاریخچه اختراع ماژیک
ساخت اولین ماژیک
مخترع ماژیک کیست؟
اولین ماژیک در سال ۱۹۱۰ میلادی، توسط لی نیومن ثبت شد؛ اساسا دارای یک سیلندر پر از جوهر بود که جوهر را به نوک نمدی هدایت می کرد.

بنيامين پاسکاچ در سال ۱۹۲۶ میلادی، قلم موی نقاشی را اختراع کرد که دارای یک نوک اسفنجی بود که می شد با رنگ های مختلف پر کرد اين ماژیک ها از لحاظ تجاری قابل فروش نبودند.

در سال ۱۹۴۴ میلادی، والترج دی گرافت، ماژیکی را اختراع کرد که در آن جوهر به صورت مایع در قسمت دسته قرار داشت و به نوک آن می رسید.

در سال ۱۹۶۴ میلادی، ماژیک های نوک تیز اختراع شد. اولین ماژیک مدرن (و قابل استفاده) سیدنی روزینتال بود که در سال ۱۹۵۳ میلادی، اختراع و شروع به فروش کرد. این ماژیک دارای یک مخزن شیشه ای برای جوهر بود و قادر به نوشتن روی هر سطح بود.

یوکیو هوری از شرکت لوازم التحریر توکیو، در سال ۱۹۶۲ میلادی، ماژیک های با نوک فیبری مدرن را ساخت

  • ماژیک وایت برد خودکاری
    - مناسب استفاده در انواع وایت بردها
    - پاک شدن با دستمال خشک از روی سطوح صاف مانند چینی و شیشه بدون هیچ اثری
    - می توانند تا 8 ساعت بدون درپوش باقی بمانند بی آن که خشک شوند
    - طول عمر بالا به واسطه ی درپوش و مخزن پلی پروپیلن
    - Airplane safe : تثبیت فشار اتوماتیک جوهر برای جلوگیری از نشت آن در هواپیما
    - درخشش عالی رنگ ها
    - جوهر عاری از مواد زایلن و تولوئن
    - قطر نوشتاری M : تقریباً 1 میلیمتر

مشخصات ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M301 استدلر :

ابعاد

۱۰*۱ سانتی‌متر

وزن

۵ گرم

قطر نوشتاری

۱.۰ میلی‌متر

جنس نوک

نمد

نوع نوک

گرد

نوع ماژیک

تک سر

کشور مبدا برند و محصول

آلمان

قیمت و خرید ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M301 استدلر :

خرید ماژیک وایت برد لوموکالر قرمز M301 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .