خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز

لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز


کد محصول: ۱۴۰۲۰۹

قیمت: ۱۹,۵۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

توضیحات

مقدمه:

درباره برند لوکسور:

برند : لاکسر میراث دار برندهای نوشت افزار هند است که یکی از محبوب ترین برند های این کشور نیز هست .لاکسر که به ساخت نوشت افزار برای همه ی گروه های سنی شهرت دارد که دوام ، قابل اطمینان بودن و کیفیت عالی را در تمام محصولات برای مشتریان به ارمغان می آورد. در طول سالها، سخت کوشی ، نوآوری و پیشرفت مداوم لاکسر را به یک برند جهانی تبدیل کرده است . لاکسر با ادغام دانش مهندسین آلمانی و امکانات بالای تولید خود و فروش در سراسر کشور و قاره پهناور آسیا ، طیف گسترده ای از خودکار های توپی ، خودکار های فلزی ، خودکار های ژل ، خودنویس فانتزی و فلزی علامت گذار ها ، ماژیک های پاک نشو و ماژیک های وایت برد و ... را در اختیار عموم قرار داده است. لاکسر بزرگترین صادر کننده نوشت افزار در هند است که در بیش از 83 کشور جهان حضور دارد و این باعث شده تا لاکسر به محبوبیت گسترده ای در سراسر جهان دست یابد.

معرفی و توضیحات لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز:

تا چند سال پیش در مدارس از تخته سیاه و گچ استفاده می‌شد، اما امروزه این تخته‌های سیاه جای خود را به تخته‌های سفید وایت برد داده‌اند. برای نوشتن بر روی این تخته‌ها دیگر نیازی به گچ نیست، بلکه به جای گچ از ماژیک وایت برد استفاده می‌شود. این ماژیک‌ها به راحتی با تخته پاک‌کن‌های ابری پاک می‌شوند. این ماژیک‌های وایت برد دارای جوهر پر رنگ، بوی کم و قابل استفاده بر روی شیشه است. جوهر یکنواخت این محصول به راحتی با تخته پاک‌کن و یا دستمال خشک پاک می‌شود. لوکسور ماژیک وایت برد تخت در 3 رنگ مشکی، سبز و قرمز عرضه شده. نوک لوکسور ماژیک وایت برد تخت بوده و خطوط یکنواخت ترسیم می‌کند. در صورتی که فراموش کنید درب این محصول را ببندید تا 72 ساعت جوهر آن خشک نمی‌شود. لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز فاقد زایلن و تولوئن بوده و برای سلامت دانش‌آموزان بی‌خطر است. از طرف دیگر استفاده از رنگ‌های متنوع در هنگام تدریس می‌تواند به یادگیری دانش‌آموزان کمک کند. درب و انتهای لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز به صورت زاویه‌دار طراحی شده و به راحتی می‌توانند به هم متصل شوند.

قدرت پاک شوندگی بالا لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز:

امروزه اصلی ترین نیاز دانشگاه ها، آموزشگاه های آزاد و به تبع آن مدرسین و اساتید دانشگاهی، ماژیکی با قدرت پاک شوندگی بسیار بالا است. بطوریکه بعد از نوشتن روی تابلو وایت برد مطمئن باشند که آثار ماژیک وایت برد بدون آنکه اثر نامطلوبی بر جای بگذارند به راحتی از روی تخته پاک می شوند.

مهم ترین ویژگی لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز، قدرت پاک شوندگی بالا است که شرکت شیدکو با طراحی منحصر به فرد و استفاده از فرمولاسیون خاصی برای جوهر ماژیک و تکیه بر تلاش متخصصان حرفه ای و تحقیق و آزمون های دقیق، توانسته در این محصول به آن دست یابد. شرکت شیدکو برای ارائه این محصول، تمامی استانداردهای لازم را به کار گرفته تا بتواند بهترین محصول ممکن را برای متقاضیان ارائه دهد.

طول نوشتاری بسیار بالا لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز:

یکی دیگر از مزیت های قابل توجه در مورد لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز طول نوشتاری بسیار بالای آن است که باعث می شود نسبت به سایر ماژیک های موجود در بازار برتری ویژه ای داشته باشد. طول نوشتار از جمله ویژگی های بسیار مهمی است که دانشگاه ها و آموزشگاه ها و مراکز آموزشی کشور اهتمام خاصی بدان می ورزند چرا که باعث صرفه جوئی در هزینه های جاری مراکز می گردد.

برای افزایش طول نوشتاری در این محصول تولید شده در شرکت لاکسور، فرمول ویژه ای به کار گرفته شده است که حاصل سال ها تحقیق و مطالعه بر روی عملکرد ماژیک های وایت برد است. این ویژگی را می توان یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی ها برای یک ماژیک وایت برد دانست. همین عامل موجب شده است که لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز به عنوان یک محصول برتر هندی، گوی سبقت را از سایر رقبا در بازار برباید.

مشخصات کلی لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز:

رنگ : سبز

جنس نوک : نمد

فرم نوک: تخت

کاربرد : وایت برد

قابلیت شارژ : ندارد

قطر نوشتاری: 0.6 میلی‌متر

جنس بدنه: پلاستیک

نوع: ماژیک وایت برد تخت

کاربرد: روزانه

کشور مبدا برند و محصول: هند

سایر ویژگی ها : فاقد زایلن، تولوئن و بنزین  

وزن : 15 گرم

- با سیستم خروج جوهر بسیار روان

- بدون قطع شدن جوهر حین نگارش

- دارای یک نوک مخروطی ترکیبی بسیار نرم و روان برای نگارش آسان

- دارای جوهر ضدآب براساس گواهینامه‌ی استاندارد ISO 14145-2

- قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت بازماندن درپوش تا 2 الی 3 روز

- با طراحی ارگونومیک برای نگارش بدون خستگی

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای ماژیک به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

 قیمت و خرید لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز:

خرید نوشت افزار از جمله لوکسور ماژیک وایت برد تخت سبز با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.