خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / راپیدو روان‌نویس حرفه‌ای / تاچ ست راپید 5 عددی خاکستری

تاچ ست راپید ۵ عددی خاکستری



قیمت: ۵۶۱,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • تاچ

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی و توضیحات ست راپید 5عددی خاکستری تاچ:

برای کشیدن خطوط راهنما در نقشه‌کشی و ترسیم جزئیات دقیق در کارهای گرافیکی احتیاج به نوشت‌افزاری است که بتواند خطوطی نازک و ظریف ترسیم کند. راپید تاچ لاینر به دلیل نوک ظریف و فلزی خود ابزاری مناسب که می‌تواند نقشه یا کار گرافیکی شما را تا مدت‌ها به همان شکل اولیه‌ی خود نگه دارد.راپید تاچ لاینر محصولی از ژاپن با بدنه پلاستیک مرغوب و براق،دارای نوک نمدی جایگاه خوبی در بین هنرمندان گرافیست و مهندسان نقشه کشی و معماری دارد. ضمن اینکه نوک آن بلند است کشیدن خطوط و اشکال گوناگون با خط‌کش و شابلون به‌وسیله‌ی این راپید کاری بسیار آسان است. به دلیل نوک نازک خود می‌تواند برای ترسیم جزئیات، کشیدن خط دور شکل و حجم و ترسیم خطوط راهنما در نقشه استفاده شود. دارای جوهر رنگ دانه ای ضد آب و مقاوم در برابر پاک شدن و کمرنگ شدن است،کار با این راپیدها روی کاغذ گلاسه بسیار آسان است. علاوه بر این اگر روی کاغذ پوستی یا کاغذهای مخصوص ترسیم فنی استفاده کنید،می‌توانید اشتباهات خود را تاحد قابل توجهی پاک و اصلاح کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این راپید، پخش نشدن جوهر آن در صورت استفاده از ماژیک علامت‌گذار یا هایلایت روی آن است. اثر جوهر استفاده شده در راپید پیش رو در برابر نور و تابش اشعه‌ی UV مقاومت زیادی دارد و با گذشت زمان کم‌رنگ نمی‌شود. کیفیت لوازم حرفه‌ای در نتیجه‌ی کار گرافیست یا نقشه‌کش تأثیر زیادی دارد. شرکت شین هان با تولید و عرضه‌ی راپیدهای تاچ لاینر خود به کمک هنرمندانی آمده است که برای انجام کارهای خود به نوشت‌افزاری با کیفیت بالا و دوام زیاد نیاز دارند.

اگه شما یه مهندس یا معمار هستین که باید انواع طرح و نقشه‌ها رو رسم کنین، طراح گرافیک یا لباس هستین و باید برای آفرینش طرح‌های گوناگون‌تون خطوط متنوعی بکشین یا هنرمندی هستین که نگاره‌ها و اشکال ظریف و زیبایی مثل ماندالا میکشین، راپید قطعاً ابزار اصلی کار شماست.

داشتن قلم راپید برای شما کاملاً ضروریه و باید بتونین بر اساس کاربرد و نیازی که دارین، مناسب‌ترین انواع قلم راپید رو انتخاب کنین.

رویای ساختن یه نوشت‌افزار که بتونه مقدار ثابتی جوهر رو بدون نیاز به جوهر، خارج کنه شاید با اختراع خودکار به حقیقت پیوسته بود ولی اینکه یه قلم بتونه علاوه بر اینا خطوط ظریف و با ضخامت یکسانی رو بکشه دیگه خیلی بلندپروازی به‌حساب میومد!

در سال ۱۹۵۳ در شرکت روترینگ اولین قلم جوهردار به اسم راپیدوگراف ابداع شد. راپیدوگراف ساخته شده توی شرکت روترینگ میتونست خطوطی با ضخامت مشخص رو رسم کنه و زمینه‌ای برای معرفی قلم راپید به‌عنوان یک نوشت‌افزار حرفه‌ای برای معماران، طراحان و هنرمندان بود.

ساختار راپید به این صورته که جوهر داخل یه محفظه پلاستیکی قرار میگیره و با عبور از یه لوله فولادی ضد زنگ که یه رشته سوزنی داخلش قرار گرفته به کاغذ میرسه وقتی شما نوک راپید رو روی کاغذ فشار میدین، عنصر تغذیه‌کننده که به مخزن جوهر وصله میتونه به‌صورت یکنواخت جوهر رو به کاغذ منتقل کنه و میتونین از دیدن این خطوط منظم و جذاب کیف کنین!

 

 

مشخصات ست راپید 5عددی خاکستری تاچ :

-راپید تاچ مجموعه 5 عددی

-شامل شماره های : 0/05- 0/1- 0/3- 0/5- 0/8

-دارای نوک نمدی

-جوهر مشکی غیر قابل شارژ

-ساخت ژاپن

-مناسب جهت: اسکیس ، طراحی ، نقشه کشی

کشور سازنده : کره جنوبی

– مناسب برای نوشتن و طراحی

– دارای نوک فلزی بلند و مناسب استفاده با خط کش و شابلون

– مشخصات جوهر: رنگدانه‌ای

– مقاوم در برابر نور (اشعه‌ی UV) و کم‌رنگ شدن

– با قابلیت خشک نشدن جوهر در صورت

– دارای بدنه پلی‌پروپیلن با ماندگاری طولانی

 

قیمت و خرید ست راپید 5عددی خاکستری تاچ: 

خرید ست راپید 5عددی خاکستری تاچ با قیمت مناسب و ارسال رایگان در کمترین زمان و ارسال یک روزه به سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود .