خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد نوکی و نوک / اونر نوک اتود 0/5 new

اونر نوک اتود ۰/۵ new



قیمت: ۱۶,۲۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات نوک اتود 0/5 new اونر :

نوک اتود اونر درجه ی 0.5  ساخت کشور کره می باشد. داخل هر بسته از این نوک 24 عدد نوک با طول 60 میلی متر قرار دارد. و درجه سختی آن HB است. و همچنین این نوک از مواد غیر سمی ساخته شده است.

نوک اتود 0.5 اونر قابل استفاده در انواع مداد نوکی و به دلیل نرم بودن مغزی و حرکت روان روی کاغذ احساس رضایت و حس خوب را هنگام نوشتن در شما ایجاد میکند.

به نکته دیگری که هنگام خرید نوک اتود باید توجه کنیم درجه سختی نوک است ، HB اینها از لحاظ درجه سختی بین نرم و سخت قرار می‌گیرند. HB  برای نوشتن‌ گزینه مناسبی است. هم از وضوح کافی برخوردار است و هم کم لک می‌شود.

برند اونر (Owner) برندی نام آشنا ​متعلق به یک شرکت کره ای است که سال هاست در زمینه تولید لوازم تحریر فعالیت می کند این شرکت سعی دارد با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و تولید محصولات نوآورانه، منحصر به فرد و باکیفیت هر روز بر مشتریان خود بیفزاید. مخاطب اونر فقط دانش آموزان و دانشجویان نیستند بلکه ادارات خصوصی و دولتی، هنرمندان، مهندسان و دیگر اقشار جامعه را نیز شامل می شود. محصولات اونر علاوه بر اینکه در بازارهای جهانی توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند در بازار ایران نیز طرفدارانی پیدا کرده و این شهرت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است.

 

مشخصات نوک اتود 0/5 new اونر :

 

تعداد نوک در بسته : 24 عدد

 

درجه سختی نوک : HB

 

طول گرافیت : 6 سانتی متر

 

رنگ نوشتاری : مشکی

 

قیمت و خرید نوک اتود 0/5 new اونر :

خرید نوشت افزار از جمله نوک اتود 0/5 new اونر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.