خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / شیفر پرلود تمام طلایی خودنویس

شیفر پرلود تمام طلایی خودنویس


کد محصول: ۱۱۵۶۴۵

قیمت: ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات شیفرپرولود طلایی خودنویس:

مهم نیست استایل شما چیست، مجموعه Sheaffer Prelude یک سبک برای شما دارد. این خط دارای مجموعه ای از پرداخت ها است که برای مردان، زنان، مدیران تجاری و حرفه ای ها به طور یکسان جذاب است. این ابزار نوشتن خوب در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل سطح بالای راحتی آن مورد احترام است. نمایه سایز متوسط ​​و روکش صاف آن را برای کسانی که خواهان تجربه نوشتن آسان و لذت بخش هستند، مورد علاقه قرار می دهد.

خودنویس پرلود بدنه ای فلزی دارند. این بدنه دوام زیادی دارد. به همین دلیل است که شما می توانید مدت های مدید از نوشتن با آن ها لذت ببرید.روی درپوش خودنویس و بالای بدنه ی خودکار گیره ای برای اتصال آن ها به جیب تعبیه شده است. به این ترتیب شما می توانید  نوشت افزارهای ست پرلود را همیشه همراه خود داشته باشید. داخل خودنویس پرلود پمپی قرار گرفته که به راحتی با جوهر شیشه ای پر می شود. این جوهر از طریق نوک خودنویس به کاغذ منتقل شده و خطوطی با ضخامت متوسط ترسیم می کند. شما می توانید هنگام نوشتن، درپوش خودنویس پرلود را در انتهای آن قرار دهید. این قابلیت ساده از گم شدن درپوش و درنتیجه خشک شدن جوهر و آسیب رسیدن به نوک آن جلوگیری می کند.

وقتی شما یک قلم یا خودکار یکبار مصرف را از دوست یا مشتری دریافت می نمایید تا زمانی که آن خودکار قابل استفاده است؛ از آن لذت می برید، ولی وقتی که تمام می شود شما آن را نگه داشته و دوست دارید دوباره با آن بنویسید و نمی توانید قلمی مثل آن را پیدا نمایید.

ولی این اتفاق هرگز برای خودنویس نمی افتد. اگر شما یک خودکار از کسی که برایتان ارزشمند است؛ هدیه بگیرید یا اینکه این قلم مربوط به دوران تحصیل خودتان باشد، برای یک مدت محدودی می توانید از آن استفاده نمایید! اما وقتی یک خودنویس داشته باشید به راحتی می توانید با شارژ کردن پمپ داخل آن از این یادگاری با ارزش استفاده نمایید. اگر حتی خراب هم بشود به راحتی می توانید با مراجعه کردن به نمایندگی مربوط به آن، قلم را تعمیر نمایید. از همه مهم تر شما یک همراه خوب برای تمام زندگی در کنار خود دارید که احساسات و عواطف خود را به وسیله آن ثبت کرده، همچنین به شما اجازه می دهد که ایده های جدیدی از تحریر را در ذهن خود بپرورانید و آنها را ثبت نموده و از آن ها لذت ببرید. با شکوه تر از آن، این است که فرزندان شما می توانند با افتخار تمام قلمی در دست بگیرند که متعلق به شماست و راه شما را ادامه دهند.

مشخصات شیفر پرلود طلایی خودنویس:

نام محصول:شیفر پرلود طلایی

جنس بدنه:آلیاژ ترکیبی برنج

ضخامت نوک:M(متوسط)

نوع مغزی:پمپ جوهر

 بسته بندی: جعبه استاندارد شیفر

مکانیزم:درب دار

نوع:خودنویس

طول :13 سانتی متر 

وزن:31 گرم

برند:شیفر SHEAFFER

کشور سازنده:آمریکا

ویژگی خاص:دارای گیره فلزی برای حمل در جیب،قابلیت حکاکی،سبکی

قیمت و خرید شیفر پرولود طلایی خودنویس:

 خرید آنلاین شیفر پرولود طلایی خودنویس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.