خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فکتیس مداد 36 رنگ تخت فلزی

فکتیس مداد ۳۶ رنگ تخت فلزی



قیمت: ۴۷۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد 36 رنگ فلزی فکتیس :

دنیای رنگ‌ها، دنیای متنوعی است که مفهوم زیبایی و جذابیت را می‌توان در آن جستجو کرد. از طریق نقاشی و رنگ‌های بکار رفته در آن می‌توان احساسات خود را بیان کرد. بدنه شش ضلعی این مداد رنگی مانع از درد انگشتان می شود؛ همچنین نوک نرم این محصول امکان نقاشی کشیدن را راحت کرده و نیازی به فشار اضافی ندارد. این نوع از مداد رنگی فکتیس گزینه ای مناسب برای کار در مدارس و مهد‌های‌کودک‌ است.

شرکت  factis در سال 1995 در کشور پرتغال راه‌اندازی شد. در این کمپانی، محصولات متفاوتی از لوازم‌التحریر ساخته و به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود. شاید برای بیشتر افراد نام فکتیس تداعی‌کننده پاک‌کن‌های نرم این برند باشد که همیشه سر جلسه امتحان همراهشان بوده، اما امروزه با نگاهی اجمالی به سری محصولات این کمپانی در می‌یابیم که فکتیس علاوه‌ بر شناخت نیاز بازار و مخاطبان، در نوآوری و تولید کالاهای خلاقانه نیز پیشرفت زیادی داشته است. محصولاتی چون انواع مداد و مداد رنگی، انواع دفتر، تراش و خودکار در ردیف نوشت افزار این برند قرار دارد. البته فکتیس در عرصه تولید لوازم اداری نیز فعال بوده و محصولاتی چون منگنه، پانچ و ... را وارد بازار کرده است. قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت و عمر طولانی‌شان موجب شده تا نام factis در سبد خرید لوازم‌التحریر افراد خودنمایی کند.

محصول حاضر شامل36 رنگ از مداد رنگی‌های «افکتیس» (Factis) است. این مدادها دارای بدنه‌ای با طراحی شش‌ضلعی و ارگونومیک هستند. این بدنه در صورت استفاده‌ی طولانی مدت آسیبی به دست نخواهد زد. با این مداد رنگی کودک قادر است ساعت‌های طولانی بدون خستگی به نقاشی بپردازد. علاوه بر این زاویه‌دار بودن این مدادها از لیز خوردن مداد در دست و روی میز جلوگیری می‌کند. نوک این مدادها در برابر فشار بسیار مقاوم است و به راحتی نمی‌شکند. در بسته‌بندی فلزی و محکم این محصول، هر مداد رنگی جای مخصوص به خود را دارد. این ویژگی از ایجاد بی‌نظمی در جعبه جلوگیری می‌کند. در این جعبه به صورت لولایی و بسیار آسان باز می‌شود. اغلب کودکان از بازی کردن با رنگ‌ها و ترکیب کردن آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیش‌تر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقمندی‌های او آشنا شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از کودکان هر آن‌چه را که با زبان نتوانند بیان کنند، در غالب نقاشی‌های خلاقانه خود نشان می‌دهند. اشکال استفاده شده در نقاشی، بزرگی و کوچکی عناصر نقاشی نسبت به یکدیگر، نحوه و نوع کاربرد رنگ‌ها ، همه و همه می‌توانند نشانه‌ای از وضعیت روحی کودک در آن لحظه و مکان باشند. کودک می‌تواند از ابزارهای متفاوتی برای نقاشی استفاده کند و مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین این ابزارها در میان کودکان است. مدادی نرم با رنگ‌های متنوع و با حرکتی روان بر روی کاغذ. ترکیب کردن این رنگ‌ها و کشف رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز بوده و راه شکوفایی خلاقیت کودک را باز کند. بنابراین فراهم کردن فرصت و امکان بروز این خلاقیت برای کودک امری مهم به نظر می‌رسد. از همین رو انتخاب ابزار نقاشی به عنوان هدیه برای کودک، نشان هوشمندی پدر و مادر است.

نحوه ساخت مداد رنگی شبیه به نحوه ساخت مداد گرافیتی است و از کارخانه های مداد یکسان استفاده می شود. اما تفاوت های اصلی در این است که سرهای مداد رنگی از گرافیت ساخته نشده اند ، بلکه ترکیبی از رنگدانه و چسب هستند. نوک مداد رنگی به اندازه گرافیت گرم نمی شود ، زیرا هسته های رنگی ذوب می شوند. مداد رنگی عموماً دارای پاک کن نیستند و همین طور نوار فلزی که نزدیک پاک کن بسیاری از مداد گرافیتی است در مداد رنگی ها استفاده نمی شود. همچنین مداد رنگی مانند مداد های گرافیت دار از درجه سختی های زیادی برخوردار نیست.

مشخصات مداد 36 رنگ فلزی فکتیس :

نام برند : فکتیس 

تعداد رنگ ها : 36عدد

جنس جعبه : فلزی 

کشور سازنده : ایران 

ابعاد

۳ × ۱۷.۵ × ۲۱.۵ سانتی‌متر

طول بدنه

۱۷۵ میلی‌متر

درجه سختی نوک

HB

 قیمت و خرید مداد 36 رنگ فلزی فکتیس :

خرید مداد 36 رنگ فلزی فکتیس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .