خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / آریا خمیربازی (10 رنگ) همراه با CD

آریا خمیربازی (۱۰ رنگ) همراه با CD



قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خمیربازی 10 رنگ  همراه با CD آریا :

 

تاریخچه ی استفاده از خمیر بازی به عنوان وسیله ای برای بازی و سرگرمی کودکان به دهه ی ۱۹۵۰ میلادی و هنگامی باز می گردد که از خمیر بازی برای اولین بار در آمریکا به منظور تمیز نمودن کاغذ دیواری استفاده شد و در همان سال ها به وسیله ای برای بازی بچه ها مبدل گردید. خمیر بازی سطلی ۱۰ رنگ آریا با ابزار متنوعی که در داخل  یک سطل بزرگ پلاستیکی داراست، خود را به یکی از محصولات منحصر به فرد برای بازی و سرگرمی بچه ها تبدیل کرده است.

۱۰ رنگ موجود در خمیر بازی سطلی ۱۰ رنگ آریا به کودک این امکان را می دهد تا به هنگام پیاده سازی سه بعدی آنچه در ذهن دارد بتواند از رنگ های متنوع تری استفاده نماید و خلاقیتش هرچه بهتر شکوفا گردد.

محصولات به کار گرفته شده در خمیر بازی سطلی ۱۰ رنگ آریا از مواد طبیعی و رنگ های خوراکی تشکیل شده است و خطری برای سلامتی کودک به همراه ندارد.

خمیر بازی سطلی ۱۰ رنگ آریا تعداد ۱۰ رنگ مختلف از خمیر بازی را در بسته های جداگانه به همراه ۱ عدد سرنگ شکل دهی، ۱ عدد رول شکل دهنده خمیر بازی، ۳ عدد چاقوی برش خمیر، ۳ عدد قالب که امکان شکل دهی خمیر به وسیله ی قرار گیری در داخل سرنگ را داراست، ۲ عدد قالب پلاستیکی، ۱ عدد صفحه ی پلاستیکی و ۱ سی دی آموزش خلاقیت با محصولات آریا می باشد.

استفاده از صفحه پلاستیکی مانع از کثیف شدن محیط اطراف کودک می شود و لحظات خوبی را برای فرزند شما مهیا می سازد. خمیرهای بسته بندی شده ی آریا حتی با قرارگیری در هوای آزاد نیز خشک نمی شوند و می توانند به وسیله ای با دوام بالا برای بازی کردن و سرگرمی کودکتان تبدیل شوند.

خمیر بازی یکی از وسیله های بسیار جذاب و دوست داشتنی است که در بروز خلاقیت های کودکان بسیار تاثیر گذار است. این وسیله بازی، نرم و شکل پذیر است و کودکان می توانند آن را به هر شکل دلخواه خود در بیاورند؛ در نتیجه خمیر بازی ها می توانند برای ساعت های طولانی کودکان را سرگرم کنند. بازی با این وسیله باعث پرورش ایده های کودکان و بروز ذوق و استعداد آن ها می شود. علاوه بر اینکه خمیر بازی یکی از وسیله های سرگرمی بسیار بی خطر برای کودکان است و والدین می توانند با خیالی آسوده آن را در اختیار کودک قرار دهند. به خصوص که خمیر بازی های آریا با استفاده از رنگ های خوراکی و بی ضرر برای کودکان، رنگ شده اند و اگر کودک در حین بازی دستش را به دهانش بزند، هیچگونه خطری برای او نخواهد داشت.

مناسب برای کودکان بالای سه سال, - عدم خشک شدن در محیط, - ماندگاری دو سال پس از تولید, - ساخته شده از پارافین، موم و پرکننده طبیعی, - شستن دست‌ها پیش و پس از بازی با آب و صابون

شما عزیزان می توانید این محصول را به راحتی و با صرف کمترین وقت، به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بوک دوک  تهیه نمایید تا ما در اسرع وقت درب منزلتان تحویل دهیم.

 

مشخصات خمیر بازی 10 رنگ همراه با CD آریا:

 

نام کالا : خمیربازی سطلی 10 رنگ آریا

تعداد رنگ : 10

وزن : 450
 
رده سنی : کودک
 
محصول کشور : ایران
 

1 عدد سرنگ شکل دهی، 1 عدد رول شکل دهنده خمیر بازی، 3 عدد چاقوی برش خمیر، 3 عدد قالب که امکان شکل دهی خمیر به وسیله ی قرار گیری در داخل سرنگ را داراست، 2 عدد قالب پلاستیکی، 1 عدد صفحه ی پلاستیکی و 1 سی دی آموزشی

 

قیمت و خرید خمیربازی 10 رنگ همراه با CD آریا :

 

خرید خمیربازی 10 رنگ همراه با CD آریا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.