خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هوش و خلاقیت / آریا رنگ انگشتی 6 رنگ 7003

آریا رنگ انگشتی ۶ رنگ ۷۰۰۳



قیمت: ۱۵۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

رنگ انگشتی چیست؟

رنگ انگشتی به رنگ‌های مخصوص نقاشی گفته می‌شود که جنس و غلظت آن‌ها متناسب با نقاشی با انگشتان دست در نظر گرفته شده است. درواقع رنگ انگشتی، ویژه‌ی نقاشی بدون ابزار خاص است. اصلی‌ترین کاربران رنگ انگشتی بچه‌ها هستند. 

دلیل تشویق بچه‌ها به استفاده از رنگ انگشتی یا استقبال خود آنان از این رنگ‌ها، فقط ناتوانی در استفاده از ابزار خاص نقاشی نیست.

بچه‌ها از تماس مستقیم و بی‌واسطه با رنگ‌ها لذت می‌برند. نقاشی کردن با رنگ انگشتی حسی از غرق شدن در یک دنیای رنگارنگ را به آنان می‌دهد. آزادی عملی که در این کار حس می‌کنند برایشان بسیار لذت‌بخش و ارزشمند است. 

 

رنگ انگشتی مناسب چه سنی است؟

اگر رنگ انگشتی از مواد سالم و بی‌ضرر ساخته شده باشد، از حدود یک سالگی می‌توان آن را در اختیار کودک گذاشت. این درحالی‌است که در این سن کودک هنوز برای استفاده از قلم آماده نیست و برای او خطرناک است. اما رنگ انگشتی در صورتی که بی‌ضرر باشد، به دلیل عدم نیاز به ابزار خاص خطر کمتری دارد.

باهمه‌ی این احوال حتما نظارت شما بر کار او ضروری است. بهتر است در دفعات نخست خودتان با او همراهی کنید تا استفاده از رنگ انگشتی را یاد بگیرد. برخی از انواع رنگ انگشتی از مواد و رنگ‌های خوراکی تهیه می‌شوند. 

 

طرز استفاده از رنگ انگشتی آریا:

برای استفاده از رنگ انگشتی آریا خوب است ابتدا فضای کار خاصی را در نظر بگیرید. می‌توانید از کاغذهای وسیع کمک بگیرید زیرا نقاشی با انگشت نسبت به نقاشی با قلموهای ظریف به فضای بزرگتری نیاز دارد.

همانطور که گفتیم رنگ انگشتی به ابزار خاصی نیاز ندارد. طرز استفاده از رنگ انگشتی بسیار آسان است. رنگ‌ها در ظرف آماده‌ی استفاده هستند. بچه‌ها می‌توانند انگشت خود را در هر رنگ دلخواه خود فرو برند و سپس روی کاغذ نقاشی کنند.

همچنین می‌توانند کف یک دست خود را به رنگ آغشته کنند و نقش آن را روی کاغذ بیندازند. سپس می‌توان با استفاده از مداد و مدادرنگی خطوطی را به نقاشی‌ها افزود و آن‌ها را تکمیل کرد.

توضیحات رنگ انگشتی 6 رنگ آریا:

نوع بسته بندی:
قوطی پلاستیکی
حجم:
300 میلی‌لیتر


موارد استفاده:
مقوا , پارچه , شیشه , کاغذ , کاشی و سرامیک
سایر توضیحات:
قابل استفاده در مهدکودک‌ها
با بسته‌بندی خوش‌دست، مناسب کودکان
با توانایی افزایش خلاقیت و مهارت‌های حرکتی در کودکان
ابعاد بسته بندی 4.9 × 11.4 × 17 سانتی متر
ابعاد یک قوطی 4.8 × 4.8 × 4 سانتی متر
وزن بسته بندی 417 گرم
وزن خالص 300 گرم
قابل شستشو با آب و صابون