خانه / انواع کتاب / لوازم مهندسی / ابزار برش / واشین کاتر کوچک

واشین کاتر کوچک


کد محصول: ۸۲۷۵۳

قیمت: ۶۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 8802966082470
  • متفرقه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی و توضیحات کاتر کوچک واشین:

این تیغه ها به خاطر داشتن زاویه های خاص برای منظور های مختلف قابل استفاده می باشند . یکی دیگر از ویژگی های انها تعویض راحت تیغه کند شده انها می باشد که برای کاربر بسیار راحت می باشد. همچنین هزینه پایین تیغ های یک این کاتر ها باعث شده تا بتوان با هزینه های بسیار پایین برشهای بسیاری را انجام داد.

کاتر دستی واشین سایز کوچک انواع مختلفی دارد و باتوجه به توضیحات بالا مشخص هست که در جای جای صنعت کاربرد های فراوان دارد. همچنین این محصولات از جنس های مختلفی ساخته می شود که همین امر موجب شده کیفیت های مختلفی داشته باشند.

مصارف کاتر دستی کاغذ واشین سایز کوچک را می توان در بخش های مختلفی دسته بندی کرد اولین و مهم ترین آن ها کیفیت بدنه و طراحی است. کاتر های دستی کاغذ سایز بزرگ باید از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت دارای شرایط مناسبی باشد تا بتوان برای مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار داد.

در برشها معمولا حجم کار بسیار بالاست و اگر از دستگاه هایی استفاده شود که کیفیت مناسبی ندارند بدون تردید به سرعت خراب می شوند. مهم ترین بخش کاتر دستی کاغذ سایز بزرگ تیغه های آن است.

تیغه ها باید با کیفیت، صیقلی و تیز باشند. در صورتی که کیفیت آلیاژ استفاده شده برای تولید تیغه ها پایین باشد به سرعت کند شده و نمی تواند کاغذ ها را به صورت صاف و مرتب و تمیز برش دهد. برخی از انواع کاتر دستی کاغذ سایز بزرگ یا همان کاتر موکت بر دارای مخزن برای نگهداری تیغه های زاپاس در زیر خود می باشند.

نکته بسیار حائز اهمیت کاتر دستی کاغذ واشین سایز کوچک این هست که تیغ انها از چندین بخش تشکیل گردیده و هنگامی که نوک یک تیغ کند می شود به راحتی با شکستن ان تیکه می توان از تیکه بعدی که همچنان تیز و برنده هست استفاده کرد. این امر سبب شده تا در هزینه نیز صرفه جویی شود.

 

مشخصات کاتر کوچک واشین:

کشور مبدا برند: چین

کشور سازنده: چین

وزن: 23 گرم

ابعاد:200*33*6 میلی متر

ساختار بدنه: فلزی

دارای گیره برای قرار گرفتن در لبه جیب

کاتر قفل دار سایز کوچک

 

قیمت و خرید کاتر کوچک واشین:

خرید لوازم مهندسی از جمله کاتر کوچک واشین با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.