خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / تکه هایی از یک کل منسجم

تکه هایی از یک کل منسجم



قیمت: ۳۰۰,۰۰۰ ۲۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006454269
  • پونه مقیمی
  • بینش نو

پشت جلد این کتاب آمده است

موضوع کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم:

کتاب عمومی « تکه هایی از یک کل منسجم» بر گرفته شده ازکتاب های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن ، شفای زندگی و پروژه شادی است . کتاب های امروزه اغلب نوعی مثبت اندیشی کاذب را به خواننده القا میکند اما کتاب تکه هایی از یک کل منسجم اینگونه نیست و نگاهی واقع بینانه نسبت به زندگی دارد.

متن کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم ظاهر داستانی ندارد و بیشتر تجربیات شخصی نویسنده است .این کتاب مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت طوری که در مدت کوتاهی برای بار .پنجم به چاپ رسید

.کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم در نه فصل گرد آوری شده است و در رده داستان های خود شناسی قرار دارد که هر کدام به بخش های کوتاه یک تا سه صفحه ای تقسیم شده اند. از بالاترین رده های روابط اجتماعی یک انسان شروع می شود و در نهایت پی به تنهایی بشر می برد.تکه های از یک کل منسجم نشان می دهد که با خودشناسی می توان صمیمیت و روابط پایدارتری را ایچاد نمود. تکه های از یک کل منسجم با واقع نگری از شما می خواهد خودتان را بپذیرید و در نهایت آرامش را بیابید.

تکه هایی ازیک کل منسجم اثر پونه مقیمی است که توسط نشر بینش نو روانه بازار شده است. این کتاب به قدری نظر مخاطبین را به خود جلب کرده است که در کمتر از یک ماه به چاپ پنجم رسید.

مضمون اصلی این کتاب مسائل روانشناختی و روابط بین افراد است.با خرید کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم پونه مقیمی می توانیم معنای جدیدی را در خودمان جست و جو کنیم و اینکه گاهی اوقات نیاز داریم که با درونمان تنها شویم تا بتوانیم نگاهی بهتر و به گونه ای بازتر به رابطه خودمان با درونمان داشته باشیم.

در قسمتی از متن کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم میخوانیم :

شاید زندگی پیدا کردن بخش‌هایی از خودمان در تکه‌تکه‌هایی از یک کُلِ منسجم است.
پیدا کردنی که به‌اندازه‌ی یک عمر طول می‌کشد.
و تکه‌هایی که همه‌جا حضور دارند و فقط کافی است ما در مسیرشان قرار بگیریم، آن وقت اگر هشیار باشیم، شاید بخش‌هایی از خودمان را ببینیم. بخش‌هایی از خودمان را در رابطه‌ها و در آدم‌هایی که تجربه می‌کنیم، در موقعیت‌هایی که قرار می‌گیریم، در فیلم‌هایی که می‌بینیم، در تاریخی که مرور می‌کنیم و حتی در کوچه‌ای که هیچ عابری ندارد و باد درخت‌هایش را بدون حضورِ تماشاچیان نوازش می‌کند. شاید زندگی همین است.

 ما زندگی را نه به‌ صورت یک کل که به‌ صورت جزئیاتی روزمره می‌بینیم. درواقع ما در «لحظه»ای از یک زمانِ اکنون همیشگی هستیم و شاید آن لحظه تمام همان چیزی است که «هدف» نام دارد؛ هدفی به نام زندگی کردن.

برخورد کردن با تکه‌ای از زندگی و سپس پیدا کردن تکه‌ای ناهشیار از درونِ خودمان . شاید زندگی تلاشی برای منسجم‌ شدن و پیدا کردن بخش‌های بیشتری از خودمان است و در این تلاش مدام با اتفاقات زندگی مواجه می‌شویم. این کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم است. کلی که هنوز تکمیل‌ نشده اما در مسیر پیدا شدن و بیرون آمدن از ابهام است. شاید تکه های از یک کل منسجم بتواند بخش‌هایی از درونِ شما را بیدار کند و به پیدا شدن بخش‌های گمشده‌تان کمک کند.

توضیحات راجع به کتاب تکه هایی از یک کل منسجم:

 کتاب روانشناسی زنان و ازدواج موفق با عنوان تکه هایی از یک کل منسجم را میتوان چکیده ای از کتاب های هنر خوب زندگی کردن,هنر شفاف اندیشیدن , شفای زندگی و پروژه ی شادی در نظر گرفت اما درست برخلاف کتاب های دیده شده در بازار که به نوعی مثبت اندیشی دروغین را به عموم و کتابخوانان توصیه میکنند این کتاب در فضایی کاملا واقع بینانه سیر میکند.

به دلیل استقبال بی نظیر از این کتاب در عرض چند ماه به چاپ پنجم رسید.رمز موفقیت این کتاب در ایجاد جذابیت در بین خوانندگان این بوده و میباشد که با واقع نگری از شما میخواهد خودتان را بپذیرید و درنهایت آرامش را درون خود دریابید.

متن کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم در طول سه سال نوشته شده است که در دل هر یک از این متنها ، نکته‌ای نهفته است که ممکن است بتواند بینشی جدید به زندگی را برای مخاطب رقم زند. هر متن همچون امواج دریا تازگی و شفاف بودن را در ما ایجاد میکند و ذهن ما را در تلاطم خود قرار میدهد.

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم در نه فصل نوشته وتقسیم بندی  شده است. زبان و نوع نوشتاری ساده و لحن صمیمی آن یکی از دلایل محبوبیت این کتاب بین مخاطبان خود است. از سمتی دیگر، شما پس از خرید کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم هنگام مطالعه این اثر با یک کتاب تخصصی روانشناسی روبه‌ رو نیستید، بلکه کتابی که در دست دارید کتابی می باشد که برای عموم نوشته شده است و این هم یک مزیت دیگر تکه های از یک کل منسجم است.

گاهی اوقات لازم است تا در زندگی چیزی پیدا کنیم که به آن چنگ بزنیم و دو دستی آنرا نگه داریم . شاید نیاز این است تا زیبایی و معنای زندگی را در کمک کردن به دیگران ببینیم. کاستن از رنج دیگری ، یکی از این راه‌ها است.

نشر بینش نو، منتشرکننده کتاب های روانشناسی، فلسفه،‌ و علوم‌ اجتماعی در زمینه ی مسئله‌ شناسی و مسئله‌ گشایی ایرانیان است. هدف این نشر، بهره‌ گیری از نظریه‌ها، نظرگاه‌ها، و پژوهش‌های به‌ روز در حیطه یاد شده برای جلب توجه نخبگان جامعه به بهره‌ گیری از علوم یاد شده برای فهم مسائل، معضلات، دغدغه‌ها، توانایی‌ها و موهبت‌های روانشناختی ایرانیان است.

نویسنده کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم :

پونه مقیمی در سال ۱۳۶۱ متولد شد. او یکی از روانشناسانی است که در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت می‌کند، صفحه پر بازدیدی دارد و بخش‌های بسیاری از کتاب تکه‌هایی از یک کل منسجم را هم در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته است. تاکید و پافشاری او هم در این کتاب و هم در مطالبی که درصفحه ی اینستاگرامش منتشر می‌کند، بر شناخت، پذیرش، دوستی و آشتی با خود است.

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای پونه مقیمی :

دانشجوی دکترای تخصصی روانشناسی

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
دارای مدرک رواندرمانی روایت درمانی از دانشگاه اوترخت، با بورسیه تحصیلی
دارای مدرک پیشگیری، تشخیص و درمان اختلال استرس پس از سانحه از هلند، با بورسیه تحصیلی
دارای مدرک درمانگری روانپویشی کوتاه مدت
کارشناس روانشناسی شبکه رادیویی سلامت، برنامه "داستان ها و آدم ها" در سال 1395

 

خلاصه کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم :

ما انتظار داریم کسی باشد، چیزی و یا نیرویی فراتر از ما تا به ما پرواز را بیاموزد، پرواز از فراز دردها و رنج ها. حقیقت این است که قصۀ پرواز یک قصۀ قدیمی شکست خورده است. پرواز هیچ گاه برای ما نبوده و نخواهد بود. پرواز داستان پرندگان است. ما آدم هایی هستیم که بر روی پاهایمان راه می رویم و دنیا را با دست هایمان لمس می کنیم. داستان ما، دیدن و حس کردن و لمس کردن است. با .همین بدن و همین ذهن

در هر رابطه که ما بیشتر تلاش می‌کنیم از طرف مقابل برای بقای رابطه تلاش کنیم، تعادل رابطه به هم می‌خورد و هم خودمان خسته می‌شویم و هم طرف مقابل دچار سوئ برداشت می‌شود. تمام رابطه های صمیمانه احتیاج به تلاش دارند، اما تا این تلاش ها مساوی نباشند رابطه نمی‌تواند محکم و واضح جلو برود و حرکت کند. وقتی تلاش های ما زیاد باشد طرف مقابل ممکن است دو پاسخ به ما بدهد: یا هر روز بیشتر از مسئولیت خودش در رابطه فرار کند و منفعل شود و یا هر روز پر توقع تر شود و تلاش های ما را وظیفه ببیند.

ناکام ماندن ما در به دست آوردن بعضی هدف ها اتفاقی دردناک و اجتناب نا پذیر است.ما نمیتوانیم در به دست آوردن تمام اهدافمان کامیاب و موفق باشیم. ناکام شدن در هر شرایطی اضطراب زا است.

امتحانی که فکر میکردیم قبول میشویم اما نشدیم . کودکی که فکر میکردیم به دنیا می آید اما نیامده. درسی که فکر میکردیم تمام شده اما نشده. مدرکی که میخواستیم و خانه ای که در انتظارش بودیم .همسری که میخواستیم با او زندگی کنیم اما ... ناکام شدن ها اضطراب زا است .

این را همه مان حس کرده و میدانیم اما گاهی واکنش ما به این ناکام شدن ها بسیار افراطی و کودکانه است.حقیقت این است که هر کسی در زندگی شخصی اش بخ نوعی ناکامی را حس میکند . یکی با از دست دادن سرمایه اش و دیگری شاید با نرسیدن به ادم مورد علاقه اش.

زندگی پر از ناکامی هایی است که موقت هستند و در مقابل همین  زندگی پر از فرصت هایی است که هدف های دیگری را سر راه ما قرار میدهد که آنها هم موقت هستند . بهتر است زمان زیادی را با سوگواری برای ناکامی هایمان هدر ندهیم .چون ناکامی به اندازه کافی ما را مضطرب میکند .اما سال ها تلاش برای فرار از احساس دردناک ناکامی مان ما را بیشتر و بیشتر مضطرب و خسته خواهد کرد.جایی باید پرونده های نیمه بسته را ببندیم تا عذابش کمتر شود. شبیه خداحافظی با آرزویی است که خیلی وقت است تاریخ انقضایش گذشته است. یک خدافظی سخت اما پایان دهنده.

 

دانلود رایگان کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم :

از هر نظر برای خریدار قطعا خرید و دسترسی کتاب به صورت آنلاین یا pdf به صرفه باشد چرا که در وقت و هزینه رفت آمد برای خرید یک کتاب صرفه جویی میشود و منطقی به نظر میرسد .اما ممکن است مواردی از چشم ما که یک خریدار و علاقمند به خواندن کتابی هستیم دور بماند و رعایت و توجه کافی به آن نشود.

در کتاب های چاپی حقوق نویسنده به طور کامل رعایت میشود و سودی که از فروش کتاب به دست می آید به نویسنده و ناشر کتاب باز میگردد.

در اکثر سایت ها تکه هایی از یک کل منسجم pdf و دسترسی به آن آسوده.برای مطالعه تکه هایی از کل منسجم تنها وسیله ای که به آن نیاز دارید خود کتاب است اما خواندن تکه هایی از یک کل منسجم pdf فقط از طریق وسایل الکترونیک در صورت وجود این ابزار ممکن است در کنار تمامی آنها باید به آسیبات ناشی از مطالعه کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم pdf پرداخت چرا که نگاه بلند مدت به صفحه نمایشگر یا تلفن همراه باعث خستگی چشم میشود و به بینایی آسیب میزند در صورتی که با مطالعه کتاب کاغذی چنین اتفاقی نمی افتد.

مشخصات کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم :

نویسنده: پونه مقیمی

انتشارات: بینش نو

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

گروه سنی: بزرگسال

تعداد صفحه: 360

موضوع: روانشناسی

خرید کتاب تکه هایی ازیک کل منسجم :

خرید کتاب تکه هایی از یک کل منسجم پونه مقیمی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.

 

۱۵%
15 تخفیف ۱۷۶,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۱۴۰,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۱۵۰,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۶۵,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۷۰,۰۰۰ تومان
۱۵%
15 تخفیف ۶۰,۰۰۰ تومان