خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد طراحی و ذغال / کرتاکالر مداد کنته سفید 46151

کرتاکالر مداد کنته سفید ۴۶۱۵۱



قیمت: ۸۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9002592861510

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد کنته سفید 46151 کرتاکالر :

مداد کنته کرتاکالر سفید دارای بدنه طرح چوبی به طول ۱۷ سانتیمتر ،همراه با مغز مداد نرم و سفید رنگ مناسب برای طراحی و قابل استفاده عموم. دارای کیفیت برتر و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی.

مداد کنته کرتاکالر سفید دارای کد ۴۶۱۵۱ از نمونه مدادهای طراحی جهت ایجاد طرح های دقیق می باشد که دارای وزن سبک هستند و برای ترسیم ، طراحی و لکه گیری مناسب می باشند. با استفاده از مدادکنته طراحی می توان به ایجاد طرح های عمیق و نکات برجسته پرداخت. 

مدادهای سیاه و سفید کرتاکالر ساخته شده از زغال سنگ طبیعی می باشند و قابلیت ترکیب با دیگر مدادها را دارا هستند. اگر می خواهید در زمان طراحی به برجسته سازی و روشنایی بپردازید استفاده از مدادهای کنته بسیار عالی هستند و شما را به هدف مد نظر می رسانند.

همانطور که مطالعه فرمودید مداد کنته کرتاکالر با داشتن مغزی خوب و نرم و دارای رنگدانه فراوان مناسب برای طراحی های دارای عمق و ایجاد سایه روشن می باشد. که این مدادها از ذغال سنگ طبیعی ساخته شده اند که دارای پوشش چوبی مانند هستند که علاوه بر خوش دست بودن به ثبات و نگهداشتن رنگدانه در مداد کمک می کند. هنرمندان می توانند از مدادهای سفید برای ایجاد عمق و لکه گیری و ایجاد سایه روشن بهره ببرند.

این مدادها برای طراحی و ترسیم و همچنین تکنیک های آزمایشی بسیار مناسب هستند که قابل استفاده بر انواع سطوح و برای ایحاد انواع طرح و همچنین لکه گیری مناسب اند و می توان از مداد سفید کنته نیز به تنهایی استفاده کرد به شرطی که سطح رنگی یا دارای زمینه مشکی باشد.

مداد کنته دارای کیفیت بالا و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی با داشتن مغزی خشک و نرم و با قابلیت ایجاد طرح های عمیق و برجسته ، مناسب برای استفاده دانشجویان، هنرمندان و سایر طراحان می باشد که هم می توان به استفاده تکی از آن پرداخت و هم برای ترکیب با سایر رنگها از آن بهره برد.

 

مشخصات مداد کنته سفید 46151 کرتاکالر :

ابعاد

۱۷x۱x۱ سانتی‌متر

وزن

۱۰ گرم

طول بدنه

۱۷۰ میلی‌متر

قطر سطح مقطع

۷ میلی‌متر

جنس جعبه

مقوایی

تعداد رنگ‌های موجود در بسته

یک

تعداد موجود در بسته

یک

مداد کنته کرتاکالر کد ۴۶۱۵۱ مدل white chalk ساخت اتریش مناسب طراحان، دانشجویان و هنر جویان مناسب طراحی مداد کنته سفید نرم soft

 

قیمت و خرید مداد کنته سفید 46151 کرتاکالر :

خرید مداد کنته سفید 46151 کرتاکالر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.