خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع پاستل حرفه ای / کوه نور گچ پاستل 36رنگ 8585

کوه نور گچ پاستل ۳۶رنگ ۸۵۸۵



قیمت: ۹۹۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 8593539110842

توضیحات

معرفی و توضیحات گچ پاستل 36 رنگ کوه نور:

پاستل گچی 36 رنگ کوه نور یکی از مهم ترین و متفاوت ترین وسایلی است که امروزه در نقاشی استفاده می شود. شما می توانید تنها با استفاده از این محصول نقاشی‌های زیادی را خلق کنید و از ترکیب‌های رنگی جذابی استفاده نمایید. ماندگاری بالا در کنار تأثیر فوق‌العاده از ویژگی‌هایی هستند که باعث می شوند این محصول گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. این برند تخصص زیادی در زمینه تولید محصولات مربوطه به نقاشی دارد و می توانید به راحتی با آن کار کنید.

چه مبتدی باشید و تازه نقاشی را شروع کرده باشید و چه در این زمینه حرفه ای باشید، پاستل 36 رنگ می تواند برای شما مناسب باشد. ماندگاری آن ها بسیار زیاد است و به همین دلیل می توانید تا سال ها از آن استفاده کنید. برای ترکیب آن ها و همچنین کار با این محصولات، به ابزار دیگری نیاز ندارید و به راحتی با انگشت ترکیب می شوند. این پاستل ها از رنگدانه های پودری غلیظی تشکیل شده اند که تأثیر خوبی روی سطوح به ویژه سطوح سخت می گذارد.

پاستل های گچی به نوبه خوب کمی سخت تر از پاستل های روغنی کشیده می شوند، اگر نوع بی کیفیت آن را استفاده کنید، قطعاً کیفیت و ظاهر نقاشی تان نیز تغییر می کند. کوه نور با در نظر گرفتن استاندارد های لازم، از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. شما می توانید با خیال راحت این محصول را برای سبک های مرتبط به کار ببرید و از آن ها استفاده نمایید.

کیفیت آن ها بسیار بالا است و تنوع رنگی بالایی هم دارند. قیمت پاستل گچی 36 رنگ کوه نور در سایت بوک دوک با قیمت مناسب ثبت شده است. شما می توانید با خیال راحت پاستل کوه نور را از ما خرید کنید

 

مشخصات گچ پاستل 36 رنگ کوه نور:

کشور سازنده جمهوری چک

تعداد رنگ 36 رنگ

برند کوه نور

 

قیمت و خرید گچ پاستل 36 رنگ کوه نور:

خرید گچ پاستل 36 رنگ کوه نور با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.