خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد رنگی حرفه ای / کرتاکالر مداد آبرنگی 24 فلزی 24024

کرتاکالر مداد آبرنگی ۲۴ فلزی ۲۴۰۲۴



قیمت: ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9002592240247

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد آبرنگی 24 فلزی 24024 کرتاکالر :

مداد آبرنگی 24 رنگ کرتاکالر مدل 24024  نوعي مداد است كه بعد كار با تكنيك‌­هاي مختلف خيس كردن (قلمو، اسپري، پنبه و ...) تبديل به آبرنگ مي‌­شود. علاوه بر حالت آبرنگي مي توان به صورت خشك نيز از آن استفاده كرد كه شبيه به مداد رنگي عمل خواهد كرد. به راحتي رنگ ها با هم تركيب شده و با تكنيك‌هاي خيس كردن و استفاده از آب تبديل به اثر هنري آبرنگ خواهد شد. اين مداد از 24 رنگ و در يكي جعبه فلزی تشكيل شده است.

تاریخچۀ مدادهای گرافیتی که امروزه در کارخانجات شهر هیرم (Hirm) اتریش تولید میشوند، به سال 1790 بازمیگردد، زمانی که معمار و کارآفرین موفّق ژوزف هارتموث در وین اتریش، نخستین مداد گرافیتی را ابداع کرد. در نتیجه، شرکتی شکل گرفت و یک سایت تولیدی در وین خریداری شد، که در نهایت در دهۀ هفتاد قرن بیستم به شهر هیرم انتقال یافت. شرکت اصلی که توسّط هارتموث بنیان گذاشته شد، امروزه توسّط شرکتی دیگر در جمهوری چک اداره میشود. کارخانۀ واقع در هیرم در سال 1996 به مالکیّت هانس ولفگانگ هروماتکا، یک کارآفرین اطریشی-چک، دوستار هنر و کلکسیونر باذوق مداد درآمد، کسی که از آن زمان تا به امروز، شرکت را از یک مؤسسّۀ ورشکسته به یک تولید کنندۀ رو به رشد موادّ و لوازم هنری تبدیل کرده است.

تحت رهبری او، محصولاتی جدید برای هنرمندان مدرن تولید میشود، محصولاتی نظیر مداد یکپارچه بدون استفاده از چوب و محصولی بی­همتا به نام آرت­چانکی (ArtChunky) ساخته شده از زغال چوب رنگی. نیّت هروماتکا به عنوان مالک شرکت، تلفیق سنّت دور و دراز مدادسازی در هیرم با نوآوری برولیه در تولید بهترین محصولات هنری ممکن و در دسترس، بوده است.

یکی از مهّمترین قدمها در راه ابداع و توسعۀ مدادهای مدرن کرتاکالر، در سال 1863 و زمانی برداشته شد که کارل برولیه کارخانۀ مدادسازی زئوس (Zeus) در وین را تأسیس کرد. منبع مالی اوّلیه برای این پروژه از راه تولید صنعتی پیچهای مورد نیاز برای ساخت ریلهای راه آهن تأمین شد. ولی برولیه نیّت و آروزی واقعی خود را در هنر یافته بود. هدف او بوجود آوردن لوازم نوشتن و طراّحی با کیفیّت بالا بود که در عین حال برای همگان قابل دسترسی باشد. و در نهایت برای بسیاری از کسانی که پیش از این توانایی دسترسی به لوازم هنری را نداشتند، لذّت از هنر و هنرورزی ممکن شد.

در سال 2007، هانس ولفگانگ هروماتکا مالک این شرکت شد و آن را در کاخانۀ کرتاکالر در هیرم ادغام کرد. و در نتیجه Brevillier Urban & Sachs زاده شد.

 

 

مشخصات مداد آبرنگی 24 فلزی 24024 کرتاکالر :

ابعاد

۲۴x۲۲x۱ سانتی‌متر

وزن

۱۰۰ گرم

طول بدنه

۱۶۰ میلی‌متر

کشور سازنده : 

اتریش 

 

قیمت و خرید مداد آبرنگی 24 فلزی 24024 کرتاکالر :

خرید مداد آبرنگی 24 فلزی 24024 کرتاکالر  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود .