خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد طراحی و ذغال / کرتاکالر ست طراحی 26رنگ 40042

کرتاکالر ست طراحی ۲۶رنگ ۴۰۰۴۲



قیمت: ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9002592400429

توضیحات

معرفی و توضیحات ست طراحی 26رنگ 40042 کرتاکالر:

ست طراحی پیشرفته کرتاکالر مدل 40042 در یک جعبه فلزی و 26 تکه است، مناسب برای کارهای حرفه ­ای، تکنیک­ های مخلوط (مداد، گرافیت آبرنگی و پاستل) و منتخب 500 معلم هنر کشور آمریکا می ­باشد.

این ست طراجی پیشرفته شامل انواع مداد طراحی (2H,HB,2B,4B)، مداد­های کنته رنگی(سفید، آجری، قهوه ­ای روشن و تیره)، مداد گرافیت آبرنگی (4B,8B)، شمش گرافیت، محو­کن، زغال فشرده دو عدد، گچ پاستل مشکی وآجری، استیک­های گرافیت پهن و باریک، استیک زغالی پهن، تراش، پاک­کن شمش، پاک­کن خمیری می ­باشد. مداد گرافیت آبرنگی نوعی مداد است که بعد کار با تکنیک­های مختلف خیس کردن (قلمو، اسپری، پنبه و …) تبدیل به آبرنگ می­ شود.

تمام محصولات این ست غیر سمی بوده و در تولید آن از پیگمنت های طبیعی و انرژی­های تجدید پذیر استفاده شده و دوستدار محیط زیست می باشد.

مجموعه Cretacolor Teaches Sketch Set 40042 در یک جعبه فلزی با کیفیت بالا و با روبان مقوایی جذاب، گزینه های طراحی را با تجهیزات گسترده آن به هنرمندان و علاقمندان ارائه می دهد. برای اطلاع از لیست محتوای پک به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

 

مشخصات ست طراحی 26رنگ 40042 کرتاکالر:

محتویات بسته

پاک کن

مداد نوکی

  • تعداد محتوا :26 متریال طراحی
  • ساخت:اتریش
  • برند:کرتاکالر
  • کد محصول:40042

 

- ساخت اتریش - مناسب طراحان، دانشجویان و هنر جویان - هدیه مناسب برای علاقمندان هنر - ست ۲۶ تکه جعبه فلزی شاملمدادطراحی(۲H,HB,۲B,۴B) - مدادهای کنته رنگی(سفید، آجری، قهوه¬ای روشن و تیره) - مداد گرافیت آبرنگی(۴B,۸B) - شمش گرافیت - محوکن - زغال فشرده دو عدد - گچ پاستل مشکی وآجری - استیک‌های گرافیت پهن و باریک - استیک زغالی پهن - تراش - پاک‌کن شمش - پاک‌کن خمیری

 

 

قیمت و خرید ست طراحی 26رنگ 40042 کرتاکالر:

خرید ست طراحی 26رنگ 40042 کرتاکالر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.